به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۴۴۶۲
تعداد بازدید: ۷۳۸
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
بارسلونا با حذف از لیگ اروپا، یک جام دیگر را هم از دست داد.

به گزارش میدان، به نظر می‌رسد بارسلونا پس از شکست در لیگ اروپا مقابل اینتراخت فرانکفورت، فصل را بدون جام به پایان برساند. شکست شب گذشته مقابل تیم آلمانی غیرمنتظره بود زیرا شاگردان ژاوی هرناندز ۱۵ بازی بود که نباخته بودند.

 

پیش از شروع فصل، مشخص بود که بارسلونا سال سختی را پیش‌رو خواهد داشت. آبی‌اناری‌ها، لیونل مسی و آنتوان گریزمان را از دست داده بودند و منابع مالی آن‌ها برای تقویت تیم بسیار محدود بود. بارسلونا با وجود مصدومیت‌های فراوان بازیکنان، در مرحله گروهی با نتایج بسیار ضعیف مقابل بنفیکا و بایرن مونیخ در رتبه سوم جای گرفت و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

 

ورود ژاوی نقطه عطفی برای بارسلونا بود و به او اجازه داده شد تا چند بازیکن جدید از جمله فران تورس، آداما ترائوره و اوبامیانگ را برای تقویت تیم بیاورد. با این حال، او در ادامه برای کسب دو جام ناکام ماند چراکه بارسلونا پیش از اینکه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل اتلتیک بیلبائو حذف شود، در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا هم مغلوب رئال‌مادرید شده بود.

 

از آنجا به بعد، بارسلونا شروع به پیشرفت قابل توجهی کرد و حتی با نتیجه چهار بر صفر مقابل رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیروز شد. آن‌ها بسیار خوش‌بین بودند و نه تنها لیگ اروپا بلکه با وجود فاصله زیاد امتیازی با صدرجدول، امید به قهرمانی داشتند.

 

اما شب گذشته همه چیز به هم ریخت. ژاوی که به دلیل مصدومیت جرارد پیکه را در اختیار نداشت، شاهد بدترین عملکرد بارسلونا در مدت زمان حضورش در این تیم بود و یک جام دیگر از دسترس آن‌ها خارج شد. با باخت بارسلونا مقابل فرانکفورت و کنار رفتن از لیگ اروپا و فاصله ۱۲ امتیازی با صدر جدول، ممکن است بارسلونا برای اولین بار پس از فصل ۰۸-۲۰۰۷ یک بار دیگر بدون به دست آوردن هیچ جامی به کار خود پایان بدهد.

 

اتفاق دور از انتظاری که بعد از ۱۴ سال برای بارسلونا افتاد+ عکس

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸