به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۴۴۵۳
تعداد بازدید: ۷۳۴
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
مربی سابق تیم سپاهان شرایط دو تیم سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان را به شکلی می‌بیند که نقش بازیکنان از جهاتی بیشتر از مربیان است.

علیرضا مرزبان در گفت و گو با میدان، در مورد شرایط تیم سپاهان و همینطور فولاد در لیگ قهرمانان‌آسیا اظهار داشت: با توجه به روند امتیازگیری در گروه سپاهان که هر 4 تیم با سه امتیاز در این گروه قرار دارند، همه چیز برای سپاهان از نقطه صفر شروع شده‌است. نکته ای که برای سپاهانی‌ها خیلی مهم است تحلیل خوب از بازی‌های گذشته و استراتژی جدید برای بازی آینده است.
وی ادامه داد: باید بدانیم با توجه به این که التعاون بازی خود را باخته ما دو بازی از این تیم را می توانیم آنالیز کرده، استراتژی خوبی از التعاون داشته باشیم. داشته‌های خودمان یک طرف، باید بتوانیم با اطلاع از داشته‌های حریف بازی را سازماندهی کنیم. تا نقاط قوت حریف را کاهش دهیم. این به سپاهان کمک می کند با آنالیز خوب از دو بازی قبلی التعاون وارد بازی شود.این بازی برای سپاهان مهم است چرا که هر 4 تیم تحت فشار هستند و با یک شکست از گروه کنار می‌روند چون 2 شکست در این مرحله می‌تواند خطرناک باشد.
مربی سابق تیم سپاهان با اشاره به شکست بازی گذشته تیم سپاهان تاکید کرد: گلی که دریافت کردند واقعا سخت بود. در مسائل تاکتیکی کوتاهی کردند ونباید اجازه ارسال به حریف می‌دادند. جای خوشحالی دارد که سپاهان از نظر بدنی کیفیت خوبی دارد، متحد است و فوتبال خوبی بازی می‌کند. چون محرم نویدکیا طرفدار بازی مالکانه و در عین حال هجومی است از این رو بازیکنان را به این سمت می‌برد. سپاهان قلب مردم اصفهان است و بازیکنان باید این را بدانند تا مبارزه طلب تر باشند.

مرزبان به عملکرد فولاد در این مسابقات اشاره کرد و گفت: شرایط فولاد سخت‌تر از سپاهان شده‌است چون با وجود بازی خوب و شانس‌های گل زیاد امتیاز خوبی جمع نکردند.جواد نکونام تجربه بازی بین‌المللی دارد و می داند از این به بعد گرفتن یک امتیاز تاثیری در جدول نخواهد داشت. مهم این است که این تیم بازی سوم خود را ببرد. باید برنده شدن را در دستور کار قرار دهند چرا که مساوی نتیجه‌ای برای صعود نخواهد داشت و آنها محکوم به این هستند که 3 امتیاز بعدی را بگیرند. مهم ترین فاکتور غلبه بر استرس است. آنها باید اهمیت جایگاه خود را بدانند و انگیزه داشته باشند. جواد می‌تواند با تجربه بین‌المللی این حس را به بازیکنان انتفال دهد.
وی بازیکنان تاثیر گذار هر تیم را از مهمترین داشته های آنها دانست و تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در فوتبال بین‌المللی حضور بازیکن لیدر در یک تیم است. همیشه دو تا سه لیدر لازم است که تیم را از فشار خارج کنند، انگیزه تیم را بالا برده تیم را هدایت کنند. نقش این بازیکن لیدرها در این دو تیم حساس است. باید بتوانند حاشیه‌از این‌های بازی را جمع کنند و تصمیمات درست بگیرند، از هتل تا رختکن و در نهایت درون زمین انتقال دهند. آنها از لحظه ورود به زمین باید متوجه نیاز تیم شوند و این احساس را به تیم طوری انتقال دهند که بازیکنان دیگر به آنها تکیه کنند.مربیان تاثیر‌گذاری زیادی ندارند واین لیدرها هستند که باید بفهمند تیم به چه چیزهایی اختیاج دارد.از این رو دیگر نویدکیا و نکونام در جریان اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد هیچ کاره‌اند و این لیدرها هستند که باید هدایت کننده بازیکنان باشند. مربیان هم باید بدانند این لیدرها چه تواناییهایی دارند و آنها را نسبت به وظایفشان حساس کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۷