به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۴۳۷
تعداد بازدید: ۹۴۱
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
در مورد نوع و مبلغ پرداختی کارگزار به باشگاه پرسپولیس مسائلی وجود دارد.

به گزارش میدان، در یکی، دو روز گذشته خبری منتشر شد که باشگاه پرسپولیس تا امروز که فقط ۶ هفته به پایان لیگ مانده نزدیک به ۷۰ میلیارد از کارگزار باشگاه خود دریافت کرده است آنهم در شرایطی که میزان قرارداد این باشگاه و کارگزارش ۳۳۰ میلیارد تومان برای سال است.


در همین خصوص یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با میدان اظهار داشت: اصل این خبر درست نیست. قرارداد ما با کارگزار برای یک فصل با این مبلغ است اما عملا شروع ما با این شرکت از هفته هشتم بوده، پس مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان لحاظ نمی‌شود. با این وجود حتی اگر ۳۳۰ میلیارد هم کامل در نظر بگیریم، ۱۱۰ میلیارد از این مبلغ برای تبلیغات محیطی است که تا پایان لیگ وصول می‌شود.


وی با بیان اینکه ارتباط خوبی بین کارگزار و باشگاه برقرار است و حمایت‌های خوبی از باشگاه می‌کند، ادامه داد: از ۲۲۰ میلیاردی که به عنوان سوشال مدیا، فضای مجازی و تبلیغ پیراهن امضا شده، در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان محقق می‌شود. البته شایان ذکر است که این مبلغ به خاطر این است که قرارداد کارگزار و ایرانسل به عنوان اسپانسر اصلی در نیم‌فصل امضا شد پس این مبلغ برای نیم‌فصل است. در نتیجه تا پایان لیگ ۱۱۰ میلیارد تومان پول تبلیغات محیطی و نزدیک به ۱۰۰ میلیارد پول امضای قرارداد اسپانسر روی پیراهن و ... به باشگاه پرسپولیس می‌رسد. پس بنابراین دریافتی ما باید روی ۲۱۰ میلیارد تومان محاسبه شود نه ۳۳۰ میلیارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳