به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۴۳۳
تعداد بازدید: ۵۲۰
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه استقلال از اتفاقات داوری در هفته‌های اخیر ناراضی است و قصد دارد به فدراسیون فوتبال برود.

به گزارش میدان، شب گذشته تیم استقلال در رقابت 120 دقیقه‌ای با نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به تساوی بدون گل دست یافت و در ضربات پنالتی 5 بر 4 شکست خورد. در ضیافت پنالتی‌ها، عزیزبک آمانوف ضربه‌اش را علیرضا حقیقی گرفت تا در رقابتی که پرسپولیس، سپاهان، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و ... حذف شده بودند، استقلال این جام را خیلی زود از دست بدهد.

 

فارغ از نتیجه بازی، فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال موضع تندی علیه امیر عرب براقی داور بازی گرفتند، داوری که به گفته آنها یک پنالتی برای استقلال نگرفت و گل سالم آرمان رمضانی را مردود اعلام کرد. سرمربی استقلال اعلام کرد اگر گل رمضانی خطا باشد مربیگری را کنار می‌گذارد. وریا غفوری و روزبه چشمی نیز این بازی را ناپاک توصیف کردند و کاپیتان استقلال پا را فراتر گذاشت و قضاوت داور را شرم آور دانست.

 

اعتراض استقلالی‌ها به مدیریت هم کشیده شده است. مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال به شدت از داوری عصبانی است. او گفته هفته گذشته از داور شکایت کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد و اگر قرار باشد اتفاقی نیفتد به فدراسیون فوتبال می‌رود تا اعتراضش را به گوش مسئولان این فدراسیون برساند.

 

آجورلو همچنین از تیم حقوقی باشگاه خواسته فیلم اشتباهات داوری علیه استقلال در این فصل را آماده کنند تا با سند و مدرک محکمی به فدراسیون فوتبال برود. مدیرعامل استقلال اعلام کرده اگر قرار باشد اشتباهات داوری در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد زنگ خطر برای استقلال به صدا در آمده است. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵