به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۴۴۲۹
تعداد بازدید: ۱۳۸۰
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
با باخت مقابل آلومینیوم اراک، تعدادی از هواداران پرسپولیس خواهان برکناری سرمربی این تیم شدند.

به گزارش میدان، یکشنبه شب، تیم پرسپولیس با باخت مقابل آلومینیوم اراک از راهیابی به نیمه نهایی جام حذفی بازماند. این درحالی است که شاگردان یحیی گل‌محمدی، سوپرجام را هم از دست داده بودند و اکنون هم با فاصله ۶ امتیازی با تیم استقلال شانس کمتری نسبت به این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر ایران دارند.

 

در همین شرایط گل‌محمدی، در ماه‌های گذشته به دلایل مختلف دو بار از سمتش استعفا داد که با مخالفت مدیریت همراه شد. با وجود اینکه پرسپولیس در سه بازی گذشته خود هیچ بردی به دست نیاورده اما سرمربی این تیم هیچ واکنش مجازی نسبت به این موضوع نداشته و چند روزی است که صفحه مجازی خود را از دسترس خارج کرده است.

 

بعد از باخت به آلومینیوم خیل عظیمی از هواداران پرسپولیس خواهان برکناری گل‌محمدی بودند اما به نظر می‌رسد در مقطع فعلی این اتفاق رخ نمی‌دهد. یکی از دلایلی که موضوع برکناری گل‌محمدی را منتفی می‌کند منهای حمایت‌های رضا درویش از او بحث قرارداد این مربی با پرسپولیس است و اگر بنا بر اخراج باشد باشگاه پرسپولیس باید کل مبلغ را پرداخت کند که همچین چیزی محال است.

 

با این وجود پس از شکست مقابل آلومینیوم، داوود فنایی دستیار گل‌محمدی، صفحه خود را غیر فعال کرد. با همه این اتفاقات به نظر نمی‌رسد تغییرات در کادرفنی پرسپولیس اتفاق بیفتد ضمن اینکه بعضی از هواداران معتقد هستند یحیی با تغییر دستیارانش و تقویت بازیکنان بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶