به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۹
۴۴۲۷
تعداد بازدید: ۸۰۸
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
ظاهرا مدتی است که رابطه بین دروازه‌بان و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس خوب نیست.

به گزارش میدان، در شرایطی که حامد لک به دلیل مسائل فنی و انضباطی از طرف کادرفنی پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شده و دو بازی است در فهرست نیست، اخبار جدیدی و جالبی در مورد او به گوش می‌رسد. پس از شکست ۳ بر ۲ پرسپولیس مقابل آلومینیوم در یک چهارم نهایی جام حذفی و انتشار تصاویری عجیب از حامد لک در ورزشگاه آزادی، روز گذشته بود که در محافل غیر رسمی اعلام شد که لک تا پایان فصل از پرسپولیس کنار گذاشته شده و در صورت ماندن فنایی در پرسپولیس، فصل آینده هم جایی دراین تیم ندارد.


با انتشار این خبر به نوعی مشکل و حواشی بین لک و داود فنایی خودش را نشان داد. مسئله‌ای که مدت‌هاست وجود دارد اما هر با به هر ترفندی تکذیب شد یا حداقل تایید نشد. در همین خصوص بد نیست بدانید ظاهر مدت زیادی است که داود فنایی شماره حامد لک را بلاک کرده و هیچ ارتباط خارج از تمرین و مسابقه‌ای بین طرفین وجود ندارد. شاهدان مدعی هستند مدت‌هاست ارتباط خوبی بین لک و فنایی وجود ندارد و دو طرف فقط در تمرین یا مسابقه باهم در ارتباط هستند.


حتی خیلی از نزدیکان پرسپولیس یکی از دلایل افت لک را همین مسئله می‌دانند. این در شرایطی است که دو سال پیش که لک به پرسپولیس آمد، داود فنایی بزرگترین حامی این بازیکن به حساب می‌آمد اما رفته رفته ارتباط بین این دو شکرآب و در نهایت منجر به سکونشینی دروازه‌بان اول پرسپولیس شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۳