به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۴۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۴۶
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای اعلام کرد سه بازیکن بزرگ را از چنگ استقلال بیرون آورده است.

به گزارش میدان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس که جام‌‌ها و عناوین زیادی همراه با سرخپوشان در رقابت‌های مختلف به دست آورده اما یکی از معدود اشتباهات بزرگ او روی نیمکت پرسپولیس مربوط به سیدجلال حسینی می‌شود.

 

برانکو اخیرا در مصاحبه‌ای عنوان کرد علیرضا بیرانوند، وحید امیری و جلال حسینی را از چنگ استقلال بیرون آورده است که شاید در مورد دو نفر اول که از نفت تهران به پرسپولیس آمدند این حرف درست باشد اما در مورد سیدجلال این موضوع کمی فرق دارد.

 

بدون در نظر گرفتن چند بازی آخر در لیگ چهاردهم، لیگ پانزدهم، اولین سالی بود که برانکو روی نیمکت پرسپولیس نشست اما در یکی از حساسترین فصل‌های تاریخ لیگ، سرخپوشان تهرانی با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان به عنوان نایب قهرمانی رسیدند. یکی از ضعف‌های بزرگ پرسپولیس در آن سال خط دفاعی این تیم بود که با ۳۴ گل خورده، بدترین عملکرد را در میان ۹ تیم بالای جدول داشت.

 

محمدحسین نژادفلاح، مدیرعامل وقت، در آن سال از برانکو خواسته بود که سیدجلال که ابتدای لیگ چهاردهم به قطر رفته بود را به پرسپولیس برگرداند اما سرمربی کروات راضی به این کار نشد. در همین زمینه شایعاتی منتشر شد که یکی از هموطنان برانکو که رابطه خوبی با سیدجلال حسینی نداشته، اطلاعات غلطی از این مدافع به او داده که همین اطلاعات غلط باعث شد برانکو قید او را بزند. در حقیقت سیدجلال یک فصل پیش از آنکه برانکو او را از چنگ استقلال بقاپد، آماده حضور در پرسپولیس بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲