به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۱
۴۴۱۱
تعداد بازدید: ۱۸۴۴
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
سرمربی تیم ملی تکواندو که حالا باید جایش را با نظر هادی ساعی به مینو مداح بدهد و به عنوان مربی در کادرفنی حضور داشته باشد، این پیشنهاد را قبول نکرد.

به گزارش میدان، هادی ساعی بالاخره روز بیستم فروردین ماه تکلیف کادرفنی تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان را مشخص کرد. او مینو مداح را که قبلا هدایت تیم ملی را برعهده داشت و در زمان ریاست محمد پولادگر، از تیم کنار گذاشته شد تا مهرو کمرانی که مربی کیمیا علیزاده بود، سرمربی تیم ملی شود و با این تیم به المپیک ۲۰۱۶ ریو برود؛ جایگزین مهرو کمرانی کرد.


هرچند معمولا اینگونه جابه‌جایی‌ها با هماهنگی مربیان اتفاق می‌افتد اما پیش‌بینی می‌شد که کمرانی بعد از سال‌ها سرمربیگری تیم ملی، حاضر نباشد عضو کادرفنی و زیرمجموعه مینو مداح قرار بگیرد. او نسبت به این حکم واکنش نشان داده و تاکید کرده که از او برنامه خواسته‌اند و او هم برنامه ارائه داده و تاکید کرده که حاضر نیست بعد از سال‌ها سرمربیگری تیم ملی، به عنوان مربی در کنار مینو مداح قرار بگیرد.


او با اشاره به اینکه کیمیا علیزاده که تنها مدال المپیکی ورزش بانوان ایران را در کارنامه دارد، از ۷ سالگی شاگرد او بوده، گفت: «جامعه تکواندو جامعه‌ای است که سال‌ها قهرمان داشته و می‌داند قهرمانی، شکست و پیروزی چیست و با این اوضاع می‌تواند خوب قضاوت کند. فکر می‌کنم با این کارنامه مشخص است که چه اتفاقاتی افتاده است... مسئولان فدراسیون لطفاً اسم مرا خط بزنند. من حضور به عنوان مربی را قبول نکردم و قبول هم نمی‌کنم. جایگاه من مشخص بوده و به هر آنچه تا الان بدست آورده‌ام، افتخار می‌کنم، چون پشت آن تلاش بوده و با محدودیت‌ها به اینجا رسیده‌ام. دلم نمی‌خواهد به عقب برگردم. فقط می‌خواهم که اسم مرا از لیست مربیان بردارند، زیرا چنین توافقی نبوده است. من بهترین مربی در آسیا شدم و این‌ها بهترین مربی آسیا را بیرون می‌کنند و من را در حد تیم ایران نمی‌دانند.»

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۵