به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۴۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۰۸
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
درحالیکه پیش از این مهرو کمرانی در تیم ملی تکواندو جایگزین مینو مداح شده بود، حالا بار دیگر مداح سرمربی تیم ملی شده و کمرانی به جمع مربیان بازگشته است.

به گزارش میدان، تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با هدایت مهرو کمرانی در دو المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرد. در المپیک ریو، کیمیا علیزاده که شاگرد این مربی بود، توانست مدال تاریخی برنز را از آن ورزش ایران کند و این چیزی بود که کمرانی را در کادرفنی تیم ملی ماندگار کرد، هرچند کیمیا بعد از دوره طولانی بیماری و مصدومیت، درنهایت با پناهندگی از ایران جدا شد.


احتمال ایجاد تغییرات در کادرفنی تیم ملی بانوان با ریاست هادی ساعی محتمل بود و امروز نیز این اتفاق رخ داد.
مینو مداح که در گذشته نیز هدایت تیم ملی تکواندو بانوان را برعهده داشت، جای مهرو کمرانی را گرفته و نام سرمربی سابق در لیست کادرفنی تیم ملی دیده می‌شود. این در حالی است که مهروز ساعی بازیکن سابق تیم ملی و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ نیز به کادرفنی تیم تکواندوی بانوان اضافه شده است.


مداح چند سال قبل با دلخوری از تیم ملی جدا شد. او درحالی از سمت خود کنار گذاشته شده بود که کیمیا علیزاده دوست نداشت با این مربی کار کند. مداح در این رابطه بعد از برکناری گفته بود: در کمال ناباوری این اتفاق افتاد. متاسفم برای کسانی که با روش بازیکن سالاری این کار را انجام دادند. گفتند که علیزاده می‌خواهد با کمرانی کار کند و با او راحت‌تر است. پس اگر اینطور است، پسران المپیکی نیز هر کدام مربی خود را برای اردو‌ها بیاورند. چرا برای آن‌ها این اتفاق نمی‌افتد؟ این بحث ملی‌ است و نباید به حرف یک بازیکن اهمیت دهند. کسانی که این تصمیم را گرفتند نمی‌بخشم. سه سال است که برای تیم ملی زحمت کشیده‌ام و مدام در اردو‌ها و تمرین بودم، برای فدراسیونی که این همه سابقه دارد متاسفم، زیرا نمی‌دانم با چه برنامه و تفکری این کار را کردند. تمام زحمات من نادیده گرفته شد. مربی‌ای که سه ماه آمده بود را جایگزین من کردند.»


کیمیا علیزاده بعد از آنکه اولین و آخرین مدال المپیکی ورزش بانوان ایران را در ریودوژانیرو گرفت، بدون آنکه اسمی از مینو مداح بیاورد، صحبت‌هایی علیه این مربی در اینستاگرامش داشت و اعلام کرد که تنها مربی‌ای که در مدالش نقش داشته، مهرو کمرانی است.

مینو مداح نیز در واکنش به این پیام ویدئویی که کیمیا علیزاده بعد از مدالش نشر داد، گفت: «من اصلا در مورد مدال علیزاده صحبتی نکردم و خود را سهیم ندانستم زیرا او را در حدی نمی‌دانم که بخواهم خود را در مدالش هم سهیم بدانم.»

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵