به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۳۹۹
تعداد بازدید: ۷۲۲
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
از میان بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل در استقلال به پایان می‌رسدف تنها چند بازیکن در لیست تمدیدی قرار دارند.

به گزارش میدان، قرارداد 6 بازیکن تیم استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و مسئولان استقلال قصد دارند طبق نظر فرهاد مجیدی، مذاکره با نفراتی که در لیست تمدیدی هستند را، آغاز کند.

 

روزبه چشمی، آرمان رمضانی، سعید مهری، رافائل سیلوا، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور و عارف غلامی بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان می‌رسد. در میان این بازیکنان، دو بازیکن خواهان جدایی هستند. رمضانی و چشمی می‌خواهند سال دیگر جدا شوند، رمضانی از نیمکت نشینی ناراضی است و چشمی هم به دنبال لژیونر شدن است.

 

کادرفنی استقلال هنوز پاسخ قطعی به مسئولان باشگاه نداده است اما خودشان به این نتیجه رسیده‌اند که باید قرارداد سه بازیکن تمدید شود. مهدی‌پور، چشمی و غلامی جزو گزینه‌های قطعی کادرفنی هستند. مهدی‌پور در این فصل در میانه میدان استقلال نمایش خوبی داشت و به تیم ملی دعوت شد و در بازی با کره‌جنوبی و لبنان به میدان رفت.

 

غلامی جزو بازیکنان مورد علاقه فرهاد مجیدی است و به احتمال زیاد قراردادش تمدید خواهد شد. سیلوا مدافع برزیلی نیز نمایش خوبی داشته است و کادرفنی از همین حالا به مدیران باشگاه اعلام کرده در صورتی که درخواست رقم بالایی برای فصل آینده نداشته باشد با او مذاکره کنند تا قراردادش تمدید شود. 

 

سایر بازیکنان در لیست انتظار هستند اما بعید است آنها در استقلال بمانند، به خصوص وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان که این فصل رابطه خوبی با فرهاد مجیدی نداشته است. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷