به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۴۳۸۲
تعداد بازدید: ۱۱۰۷
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
باوجودی که تنها چند ماه از پیوستن علی ارسلان به تیم ملی صربستان می‌گذرد اما اعضای تیم ملی این کشور خیلی با کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم‌شان خو گرفته و حتی اسم جالبی روی او گذاشته‌اند.

به گزارش میدان، بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی که با قهرمانی تیم فولادین ذوب همراه بود، علی ارسلان عضو این تیم خبر از پیوستنش به تیم ملی صربستان داد. او دوتابعیتی شده و در حالیکه صرب‎‌ها امسال میزبان مسابقات جهانی بزرگسالان هستند، از این پس در عضویت تیم صربستان روی تشک خواهد رفت. ارسلان در اولین حضورش در مسابقات بین‌المللی با دوبنده تیم ملی این کشور، در جام نیکولای پتروف بلغارستان کشتی گرفت و مدال طلای ۷۲ کیلوگرم را از آن خود کرد.


مسابقات قهرمانی اروپا که طی روز‌های گذشته در مجارستان برگزار شد، اولین حضور رسمی این کشتی‌گیر در صربستان بود که مدال برنز رقابت‌ها را از آن خود کرد. ارسلان در همین مدت ارتباط خوبی با کادرفنی و کشتی‌گیران صربستان گرفته و البته چندین کمپ اردویی خارج از کشور را همراه با آن‌ها سپری کرده است. صرب‌ها به او لقب جالبی داده‌اند: «ماشین!»

 

آن‌ها می‌گویند ارسلان مثل ماشین کشتی می‌گیرد و از نظر سرعت این لقب را او داده‌اند. ماشین به زبان صربی می‌شود: ماشینا. استویان سرمربی بلغارستانی تیم ملی صربستان بیشتر از همه، هوای علی ارسلان را در تیم ملی این کشور دارد و ارسلان هم درحالیکه هیچ یک از صرب‌ها در قهرمانی اروپا مدال نگرفتند، صاحب مدال برنز برای این کشور شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷