به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۳۸۱
تعداد بازدید: ۵۲۸
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تقابل سرمربی تیم پرسپولیس در فصل جاری با مربیان استقلالی همیشه پر چالش بوده و این بار نیز یک استقلالی دیگر در جام حذفی مقابل گل‌محمدی قرار می گیرد.

به گرازش میدان، تیم پرسپولیس در اغلب بازی‌ها مقابل مربیان استقلالی امتیاز از دست داده است. بجز فرهاد مجیدی در استقلال، تیم پرسپولیس تاکنون مقابل مربیانی چون رسول خطیبی، امیر قلعه‌نویی، داوود سیدعباسی، رضا عنایتی و علیرضا منصوریان امتیاز از دست داده است. این در حالی است که این تیم امروز، یکشنبه در دیداری حساس از رقابهای جام‌حذفی باید مقابل آلومینیومی به میدان برود که به تازگی مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. این بازی هم می‌تواند حساست‌های ویژه‌ای داشته باشد و قطعا تقابل یک استقلالی دیگر با سرمربی پرسپولیس دیدنی خواهد بود.


رسول خطیبی در هفته سوم لیگ برتر مقابل تیم پرسپولیس به پیروزی یک بر صفر رسید اما در نیم فصل دوم ناکام بود.امیر قلعه‌نویی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس در این فصل تن به تساوی داده است. در نیم فصل دوم نیز منصوریان از پرسپولیس یک امتیاز گرفت و در همین اواخر تیم هوادار با رضا عنایتی که در نیم فصل اول به تساوی 2 بر 2 رسیده بود با تساوی بدون گل زمین را ترک کرد.


البته تیم شهر خودرو هم با سید عباسی از پرسپولیس یک امتیاز گرفته است و در هفته چهاردهم مساوی کردند. حالا قرعه به نام سیدمهدی رحمتی افتاده و چون این بازی در جام حذفی برگزار می‌شود تقابل این دو می‌تواند هیجانات خاص خود را داشته باشد. باید دید آیا گل‌محمدی که به دلیل تعدد مربیان استقلالی شاغل در لیگ امتیازات زیادی به آنها داده در جام حذفی می‌تواند مچ یک استقلالی را بخواباند و به مرحله بعد صعود کند؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶