به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۳۷۶
تعداد بازدید: ۵۲۳
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
تنها ۳ تیم در بازی‌های خانگی خود در این فصل، مقابل حریفان شکستی را متحمل نشده‌اند.

به گزارش میدان، در این فصل برخی از باشگاه‌‌‌های اروپایی، با حمایت هوادارانشان با قدرت در ورزشگاه‌های خانگی خود حاضر شده‌اند و اجازه نداده‌اند تا تیم‌های حریف سه امتیاز بازی را به دست آورند.

در ۵ لیگ معتبر اروپایی، لیورپول در لیگ برتر انگلیس، پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه و سویا در لیگ اسپانیا، سه تیمی هستند که تاکنون در خانه خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند و تنها ۵ بازی تا پایان فصل برای آن‌ها باقی مانده است تا بتواند لیگ را بدون شکست در خانه به پایان برسانند.

 


لیورپول
هیچ تیمی تاکنون نتوانسته شاگردان یورگن کلوپ را در آنفیلد در لیگ برتر شکست دهد. قرمزها ۱۴ بازی خانگی در این فصل انجام داده‌اند که طی آن ۱۱ پیروزی و ۳ تساوی به دست آوردند. لیورپول ۵ دیدار دیگر در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد، واتفورد، اورتون، تاتنهام و ولورهمپتون خواهد داشت.

 

سویا
تیم فوتبال سویا در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان در لالیگا شکستی را متحمل نشده و با قدرت مقابل تیم‌های مهمان ظاهر شده است. این تیم ۱۴ بازی در خانه خود انجام داده و ۱۰ برد و ۴ تساوی را کسب کرده است. ۵ بازی دیگر برای سویا در خانه در این فصل با گرانادا، رئال‌مادرید، کادیز، رئال مایورکا و اتلتیک بیلبائو باقی مانده است.

 


پاریسن ژرمن
تیم پاریسی با تکیه بر حضور کیلیان امباپه، لیونل مسی، نیمار، آنخل دی ماریا، جانلوئیجی دوناروما و دیگر ستارگان این تیم، از بازی در پارک د پرنس در لیگ فرانسه سود برده است.

پاریسن ژرمن تاکنون در این فصل در ورزشگاه خانگی شکست نخورده، درحالیکه در بیرون از خانه ۴ بار مغلوب حریفان شده است. پارک د پرنس ۱۵ بار میزبان حریفان بوده که در این مدت ۱۴ برد و یک تساوی برای پاریسن ژرمن به دست آمده است.

این تیم در لوشامپیونه مقابل مارسی، لنز، تروا و متز به میدان خواهد رفت و تقابل با مارسی و لنز برای آن‌ها، بسیار سخت به نظر می‌رسد و باید دید آیا می‌توانند فصل را بدون شکست تمام کنند یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷