به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷
۴۳۶۹
تعداد بازدید: ۷۷۶
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
بعد از آنکه صمد نیکخواه بهرامی در پی ناکامی مهرام در لیگ برتر از کادرفنی این تیم که هدایتش بر عهده سرمربی تیم ملی بود، انتقاد کرد، حامد حدادی هم به تازگی از رفتار دوتابعیتی‌های تیم ملی انتقاد کرده است.

به گزارش میدان، بسکتبال حتی با وجود انتخاب رئیس جدید هم به آرامش نرسیده و مشخصا آتش زیر خاکستر می‌تواند بار دیگر این رشته را دچار حاشیه‌های جدید کند. سال گذشته هدایت تیم ملی از مهران شاهین‌طبع به مصطفی هاشمی رسید. هاشمی در لیگ برتر، هدایت تیم مهرام را برعهده داشت و در مرحله یک چهارم نهایی با شکست غیرمنتظره‌ای که مقابل نظم آوران سیرجان داشت از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.


صمد نیکخواه بهرامی ستاره شاخص بسکتبال ایران که کاپیتان این تیم در لیگ بود، باتوجه به اینکه مهرام پیش از رقابت‌ها شانس قهرمانی محسوب می‌شد، بعد از شکست تیمش مقابل نماینده تیم جدید سیرجان، استوری تندی در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن علاوه بر بازیکنان، از کادرفنی تیمش هم انتقاد کرد. او نوشت: «هیچ کدام از اعضای تیم در حد بزرگی نام باشگاه عمل نکردند و هیچ توجیهی قابل قبول نیست.»


چند روز بعد از این انتقاد، دیگر ستاره تیم ملی بسکتبال هم به انتقاد از دوتابعیتی‌های تیم ملی پرداخت، دوتابعیتی‌هایی که در گذشته هم در مورد آنها مباحث زیادی مطرح بود و برخی از کارشناسان توجه به این نفرات را خیلی بیشتر از کارایی و اثری که در تیم ملی داشته‌اند، عنوان کرده بودند.


سنتر تیم ملی بسکتبال درحالیکه تیم ملی سه رویداد کاپ آسیا، بازی‌های آسیایی و پنجره انتخابی جام جهانی را در پیش دارد، با انتقاد از کادرفنی تیم ملی، عنوان کرد: همیشه از این بازیکنان دو ملیتی حمایت کرده‌ام اما توقع داشتم کادر فنی وقت، حداقل بازیکنانی که 15 سال خاک اردوها را خورده و زحمت کشیده‌اند را به اردو دعوت کنند نه اینکه مستقیم سراغ بازیکنانی بروند که در مجموع 40 روز در اردو بوده‌اند. بهتر بود حداقل شانس حضور در اردو را به بازیکن ایرانی می‌دادند و اگر خوب نبود، حذفش می‌کردند. شرط می‌بندم بازیکنان دو تابعیتی، امسال که المپیکی در کار نیست اگر به اردو دعوت شوند، هرگز به اردوها نمی‌آیند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴