به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۳۶۵
تعداد بازدید: ۷۹۴
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
نام طالب نعمت‌پور در جمع مربیان اعزامی به کشتی قهرمانی آسیا نبود، اما قرار است در اردبهشت ماه همراه تیمی زیر ۲۳ سال راهی تورنمنت بین‌المللی شود، به نظر می‌رسد او گزینه جایگزینی با فرشاد علیزاده است.

به گزارش میدان، برخلاف سال گذشته که به خاطر کرونا مسابقات قاره‌ای رده‌های سنی برگزار نشد، امسال همه رده‌ها علاوه بر جهانی، مسابقات قاره‎‌ای را هم در پیش دارند.


هرچند تیم‌های نوجوانان و جوانان همچون بزرگسالان مسابقات انتخابی خود را برگزار کرده و اردوهای‌شان را تشکیل داده‌اند، اما در مورد تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.


طالب نعمت‌پور که بعد از مسابقات جام تختی به کادرفنی تیم ملی فرنگی اضافه شد و از اولین اردوی جهانی ۲۰۲۲ صربستان (۱۵ اسفند) به عنوان مربی در کنار محمد بنا قرار گرفت، نامش در تیم اعزامی به قهرمانی آسیا دیده نمی‌شود.


حتی اگر این موضوع به زمان پایان محرومیت او بی‌ربط نباشد، اما به نظر می‌رسد او گزینه سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید باشد. او قرار است اردیبهشت ماه نیز با تیمی ۱۰ نفره از کشتی‌گیران زیر ۲۳ سال راهی جامی بین‌المللی شود و این شاید شروع کار او در این رده سنی به عنوان سرمربی باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰