به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۴۳۴۳
تعداد بازدید: ۵۶۷
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
تیم پرسپولیس با در اختیار قراردادن بازیکنان خود به تیم ملی ضررهای زیادی را متحمل شده است.

به گزارش میدان، تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین تعداد ملی‌پوشان در بین باشگاه‌های لیگ برتری را اختیار دارد. از جمله این بازیکنان می‌توان به وحید امیری، مهدی ترابی، فرشاد فرجی، کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک اشاره کرد. این در شرایطی است که یحیی گل‌محمدی از در اختیار قراردادن بازیکنانش به تیم ملی که با کاهش کیفیت فنی آن‌ها و مصدومیت مهره‌های کلیدی در مقاطع مختلف همراه بوده است، متضرر شده است.

 

پرسپولیس در طول فصل جاری، امیری، کامیابی‌نیا و سرلک را که چندین بار در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده‌اند، نتوانسته در بازی‌های خود در اختیار داشته باشد. همچنین عده‌ای از هواداران این تیم اعتقاد دارند مهدی ترابی از زمانی که در تیم ملی نیمکت‌نشین شده و فرصت بازی پیدا نکرده، از فرم استثنایی فصل گذشته دور شده است.

 

پرسپولیس در این فصل، فقط در یک دیدار از ۵ دیدارش که پس از فیفادی برگزار شده، موفق به پیروزی مقابل حریفان شده که آن‌ هم مقابل استقلال تاجیکستان بوده است. شکست سه بر صفر مقابل الهلال عربستان و باخت در سوپرجام و تساوی مقابل تیم‌های مس رفسنجان و هوادار از نتایج این ویروس منحوس فیفادی بوده است.

 

با نگاه اجمالی به آمار، پی می‌بریم که پرسپولیس در ۵ بازی پس از فیفادی، تنها در ۲۰ درصد بازی‌ها به پیروزی رسیده است اما در سایر دیدارها در ۵۹ درصد مسابقات برنده از میدان خارج شده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶