به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۳۴۲
تعداد بازدید: ۴۹۴
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
تیم استقلال امسال در بخش نقل‌وانتقالات آمار عجیب و منحصر به فردی داشته است.

به گزارش میدان، در حالی که شش هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است، استقلال با ۵۶ امتیاز و ۶ امتیاز بیشتر از پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد و شانس اول قهرمانی در این فصل محسوب می‌شود، آنهم در شرایطی که پرسپولیس قهرمان پنچ دوره اخیر لیگ بوده.

استقلال منهای آمار خوبی که در این فصل ثبت کرده و از نظر فنی جزو تیم‌های خوب لیگ بوده، یک آمار عجیب و منحصر به فرد هم تا اینجا ثبت کرده است. تیم فرهاد مجیدی در بخش نقل‌وانتقلات از ابتدای فصل ۱۵ بازیکن جدید گرفته که ۳ نفر از آنها در نیم فصل از استقلال جدا شده‌اند و جای آنها سه بازیکن جدید به فهرست آبی‌پوشان اضافه شدند.

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، امیرعلی صادقی، رودی ژستد، محمدرضا آزادی و امین قاسمی‌نژاد در ابتدای فصل استقلالی شدند. از بین آنها آقاسی، آزادی و قاسمی‌نژاد نیم‌فصل از استقلال جدا شدند تا صالح حردانی، سیلوا و آمانوف به استقلال بیایند.

این آمار و ارقام نشان می‌دهد باشگاه استقلال و شخص فرهاد مجیدی فصلی پرکار و پر سروصدا در نقل‌وانتقالات داشتند و بازیکنان زیادی را جذب کردند یا از دست دادند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵