به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۳۲۹
تعداد بازدید: ۸۵۳
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
مدیر تیم فوتبال هوادار مدعی است یک نفر از روی نیمکت تیم پرسپولیس تنش های این بازی را بوجود آورد و مدیر و مربیان این تیم در نهایت احترام رفتار کردند.

علی طهماسبی در گفت و گو با میدان، در مورد اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های هوادار و پرسپولیس گفت:بازی برای تیم پرسپولیس بازی مرگ و زندگی بود به همین دلیل حساسیت‌های زیادی داشت. از طرفی حضور برخی تماشاگران و واکنش‌ها حساسیت را بیشتر کرد. ما سعی در رعایت مصوبه شورای تامین داشتیم ولی بیش ازمجوز صادر شده تماشاگر به استادیوم آمد.

 

با این حال از این بابت ناراحت نبوده و اعتراضی نداریم، چرا که با توجه به برگزاری برخی بازی‌ها با تماشاگر در هفته جاری، این تعداد هوادار برای این بازی معقول بود. در بازی با تیم استقلال هم ما میزبان بودیم و تماشاگران آنها در آن بازی بیش از تماشاگران ما بودند. طبیعی است این دو تیم قدیمی هستند و هوادارانشان خیلی زیاد است.

وی با اشاره به این که سرمربی استقلالی تیم هوادار از علل حساسیت این بازی بود تصریح کرد: شاید اینطور باشد! بدنه تیم ما تقریبا استقلالی است. عنایتی از اسطوره های استقلال است و چند بازیکن سابق این تیم هم در جمع ما بودند. در نتیجه نا خودآگاه حساسیت بوجود می‌آید و تماشاگرانشان واکنش نشان دادند.

 

البته این مسائل در این بازی برای ما مهم نبود و عنایتی هم در کنفرانس خبری گفت به این بازی رنگی نگاه نمی کند. در واقع فقط سه امتیاز بازی برای ما مهم بود. ولی تماشاگران اینطور نگاه نمی کنند. شاید هم چون تیمی بودیم که رفت و برگشت پرسپولیس موفق به شکست ما نشده‌بود اینطور واکنش نشان دادند.

 

مدیر تیم هوادار در مورد درگیری نیمکت دو تیم گفت: یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری و حتی حمید مطهری که کنار زمین بود واکنشی به اتفاقات بازی نداشتند. همانطور که نیمکت تیم ما احترام آنها را نگه داشت آنها هم کمال احترام و ادب را رعایت کردند.

از کریم باقری ممنونم که در لحظه‌ای که تنش بین دو نیمکت بوجود آمد خیلی زود کار را جمع کرد.یک نفر اما که نمی‌دانم چه کاره پرسپولیس بود اعتراض‌هایی به عنایتی داشت. البته سعید آقایی هم دقایقی از کوره در رفت که باقری خیلی زود کنترلش کرد.

 

طهماسبی در مورد اعتراض پرسپولیسی ها به وقت‌کشی دروازه‌بان تیم هوادار گفت:دروازه‌بان ما از قبل مصدوم بود و در برخی دقایق به دلیل همین مصدومیت بازی متوقف شد. نه تنها در این بازی بلکه در همه مسابقاتی که برگزار کردیم به وقت‌کشی اعتقادی نداشتیم. از طرفی همه دقایقی که تلف شد از طرف داور لحاظ شده و 6 دقیقه وقت اضافه گرفت.

 

ما هم در این بازی فرصت های خوبی داشتیم و می توانستیم نتیجه بازی را عوض کنیم. من فکر می کنم مردانه بازی کردیم. ما در ادامه مسابقات به دنبال بهترین نتایج هستیم و در شش بازی آخر هم همه تلاشمان را برای کسب امتیاز به کار می‌گیریم.


وی در پایان به روند رو به رشد تیم هوادار اشاره کرد و گفت: در نیم فصل دوم بهتر نتیجه گرفتیم. در نیم فصل اول در زمینی بازی می کردیم که کیفیت لازم را نداشت. این شرایط روی کیفیت تیم ما تاثیر گذاشته‌ بود. در نیم فصل دوم و از روزی که بازی ها در دستگردی برگزار می‌شود همه نتایج متحول شده و با تیم‌های بزرگی بازی کردیم و شکست نداشتیم.

 

در این 8 بازی آخر دو گل خوردیم.وقتی تیمی سال اول از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید ضعف‌هایی دارد ولی ما از نظر گل خورده تیم دوم لیگ هستیم و کارمان خوب بود. خیلی‌ها ما را گزینه سقوط می‌دانستند ولی با کادر فنی و بازیکنان نتایجی گرفتیم که قابل ستایش است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶