به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۳۲۴
تعداد بازدید: ۶۴۲
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با ناکامی این تیم در هفته‌های گذشته توضیحاتی را ارائه داد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با میدان، درباره تساوی شب گذشته پرسپولیس مقابل تیم هوادار و از دست رفتن دو امتیاز مهم در راه قهرمانی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس فرصت‌سوزی کردند و چندین موقعیت خوب را از دست دادند. حتی با وجود این تساوی، هنوز زندگی ادامه دارد و پیشکسوتان و هواداران باید تا آخر راه رسیدن به قهرمانی از تیم حمایت کنند.

 

وی در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس و فاصله امتیازی ایجاد شده با استقلال گفت: حتی با وجود برد احتمالی استقلال در بازی امشب و افزایش فاصله به ۸ امتیاز، اما فوتبال غیرقابل پیشبینی است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد. ۶ هفته تا پایان لیگ مانده است و پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد.

 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مهم‌ترین علتی که پرسپولیس را از برد در بازی‌های اخیر محروم کرده است، استرس است. بازیکنان از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده‌اند و استرس بر آن‌ها غالب شده است به طوریکه از فاصله نزدیک به دروازه حریف، موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهند که در بازی شب گذشته کم‌سابقه بود.

 

پنجعلی در رابطه با خبرهای منتشرشده در هفته‌های اخیر که گفته‌ می‌شد ممکن است جانشین محسن خلیلی در آکادمی پرسپولیس شود، گفت: در هفته‌های گذشته چندین بار به باشگاه رفته‌ام و جلساتی را با مدیران پرسپولیس برگزار کرده‌ایم. در این‌باره صحبت‌هایی صورت گرفته اما هنوز به قطعیت نرسیده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲