به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۳۲۳
تعداد بازدید: ۴۲۲
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷
وزارت امور خارجه ممکن است که برای آماده سازی تیم ملی درراه جام جهانی قدم‌هایی بردارد.

به گزارش میدان، پس از قرعه کشی جام جهانی و همگروهی تیم ملی کشورمان با انگلستان، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا، مسئولان فدراسیون فوتبال و البته ارگان‌های دیگر دولت برنامه‌ها و کار‌های مربوط برای حمایت از تیم ملی و کمک به آماده‌سازی پیش از جام جهانی را شروع کردند.

در همین خصوص در یکی، دو روز گذشته جلسه‌ای بین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه امیر عبداللهیان اعلام کرد که وزارت امورخارجه آماده کمک به فدراسیون فوتبال جهت انجام بازی‌های تدارکاتی و هرگونه مساعدتی در ظرفیت دستگاه دیپلماسی است.

پیگیری ما نشان می‌دهد که قرار شده اگر بازی دوستانه خوبی هماهنگ شده وزارت امور خارجه از محل اعتبارات خود به فدارسیون فوتبال کمک مالی کند تا یک یا چند بازی دوستانه بزرگ برای تیم ملی پیش از جام جهانی هماهنگ شود. همچنین ممکن است رایزنی‌هایی با طرف قطری در خصوص نوع و کیفیت حضور تیم ملی در قطر هم انجام شود.

حالا باید دید برنامه دولت و البته وزارت امور خارجه برای حمایت از تیم ملی و برنامه‌هایش در راه آماده سازی تیم ملی چیست و چه کار‌هایی به صورت قطعی انجام خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴