به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۳۱۸
تعداد بازدید: ۱۲۹۱
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۰
کاپیتان سابق تیم ملی جودو که از مرگ آرش آقایی هنوز در شوک است، می‌گوید چطور می‌شود مرگش را باور کرد، او صبح از تمرینش استوری گذاشت و شب دیگر زنده نبود.

به گزارش میدان، روز چهاردهم فروردین خبر تلخی از جودو مخابره شد: مرگ آرش آقایی عضو تیم ملی جودو در پی برق گرفتگی در سالن تمرین؛ او سال گذشته از آذربایجان بازگشته بود که پای جودوی محروم ایران بماند و به آرش میراسماعیلی کمک کند.


هرچند از مسئولان استانی گله‌هایی داشت اما داشت تمرین می‌کرد که در همین وضعیت محرومیت هم، امید‌ها را زنده نگه دارد و به مسابقات کشور‌های اسلامی برود اما اجل مهلت نداد که در مسابقه انتخابی روز بیستم فروردین شرکت کند.

 

وحید بنا کاپیتان اسبق تیم ملی جودو می‌گوید که از این اتفاق شوکه شده، او که از طریق استوری آرش میراسماعیلی متوجه مرگ هم‌تیمی سابقش شده است، در همین رابطه صحبت‌های زیر را با میدان در میان گذاشت:


-بیش از ۱۰ سال است که همدیگر را می‌شناسیم. او یک رده سنی از من پایین‌تر بود، وقتی که من در تیم ملی بزرگسالان بودم، آرش در تیم ملی جوانان حضور داشت. بعد آمد بزرگسالان و چند سال آخر هم‌تیمی بودیم. من کاپیتان تیم ملی بودم. برای سهمیه المپیک با هم به مسابقات ابوظبی رفتیم. اتفاقا در یک وزن هم کار می‌کردیم و او جوان بود و به نوعی به عنوان پشتوانه تیم ملی رویش حساب می‌شد.


-دیدم آرش میراسماعیلی استوری گذاشته و خبر از درگذشتش داده است. آرش صبح از تمرینش استوری گذاشته بود، من فقط شنیدم که ظاهرا آمده جعبه فیوز را خاموش یا روشن کند و بعد همان لحظه خشکش می‌زند. صبح تمرین کرده بود و شب دیگر نبود...


-همه بچه‌های جودوکار از مرگ او شوکه شدند. مرگش خیلی سنگین بود. او چند روز پیش پیام تصویری از خود برای تبریک سال نو گذاشته بود، پیجش عمومی بود، گفته بود با اینکه هیات جودوی استان از او حمایت نکرده ما خودش را برای مسابقات کشور‌های اسلامی آماده می‌کرد و حمایت آرش میراسماعیلی را در زمینه مکمل‌ها و تمریناتش داشت. چه کسی باورش می‌شود؟! می‌خواست برای این مسابقات به ترکیه بود، اما حالا دیگر نیست.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴