به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۳۰۷
تعداد بازدید: ۶۱۵
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
در برهه‌ای که به نظر می‌رسید انتخابات کمیته ملی المپیک در روز ۱۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد، مهدی علی‌نژاد یکی از گزینه‌های اصلی انتخابات محسوب می‌شد، حتی با وجودی که از معاونت وزارت ورزش استعفا کرده بود.

به گزارش میدان، بعد از آنکه حمید سجادی با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد، گمانه بر این بود که این پایان دوره مهدی علی نژاد در پست معاونت ورزش وزارت ورزش خواهد بود. البته که وزیر جدید، کسی را در بدو ورود به وزارتخانه کسی را برای این پست معرفی نکرد، اما مشخصا علی‌نژاد گزینه‌اش برای این پست نبود تا اینکه رئیس پیشین فدراسیون ووشو از سمت خود در معاونت ورزش استعفا داد.
البته این کار خیلی زود اتفاق نیفتاد و برخی عنوان می‌کردند که علی‌نژاد ترجیح می‌دهد با توجه به اینکه قرار است انتخابات کمیته ملی المپیک ۱۷ اسفند ماه برگزار شود، در این پست بماند تا شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات داشته باشد، اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و او از سمت خود کناره‌گیری کرد.
این پست برای مدتی نسبتا طولانی خالی ماند تا اینکه وزیر بعد از ناکامی محمد پولادگر در انتخابات فدراسیون تکواندو، او را به عنوان معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتخاب کرد.
حالا مهدی علی‌نژاد سمتی نه در وزارت ورزش و نه در فدراسیون‌های داخلی ندارد، اما به واسطه دوره نسبتا درخشانی که در فدراسیون ووشو سپری کرد و به پست بین‌المللی در این رشته رسید.
همچنان نایب‌رئیس فدراسیون آسیایی است.
او به تازگی در جلسه‌ای که با حضور «چان وان فوک» رئیس فدراسیون ووشو آسیا، «چان ون کیت» دبیرکل فدراسیون آسیا و همچنین «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون بین‌المللی و نایب رئیس این رشته ورزشی و سایر اعضا هیئت رئیسه برگزار شده، حضور پیدا کرد.
این در شرایطی است که انتخابات کمیته ملی المپیک نیز به تعویق افتاد و اینطور که پیداست به بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو موکول شده است.
باید دید در آن وقت باز هم مهدی علی‌نژاد به همراه کیومرث هاشمی می‌توانند مثل زمانی که انتخابات به تعویق افتاد و آن‌ها جزو گزینه‌های اصلی ریاست بودند، باز هم شانس زیادی برای جایگزینی با سیدرضا صالحی‌امیری داشته باشند؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰