به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۲۹۳
تعداد بازدید: ۶۰۲
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
ستاره یوونتوس به پایان قراردادش نزدیک می‌شود و تیم‌های زیادی خواهان او هستند.

به گزارش میدان، گزارش های مطبوعاتی فاش کردند که چندین باشگاه بزرگ از جمله آرسنال، اتلتیکومادرید، اینترمیلان، تاتنهام، منچسترسیتی و پاریسن ژرمن به دنبال پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس هستند.

دیبالا در سال ۲۰۱۵ با قراردادی ۴۱ میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست و اکنون هفتمین فصل خود را با بانوی پیر می‌گذراند. این مهاجم در ۹۳ بازی برای پالرمو ۲۱ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داده بود که یوونتوس را متقاعد کرد که او را به خدمت بگیرد. فصل ۱۵-۲۰۱۴ زمانی بود که دیبالا در لیگ با زدن ۱۳ گل و ۱۰ پاس گل به شهرت رسید.

 

این بازیکن ۲۸ ساله در بیانکونری شروع قدرتمندی داشت و در سه فصل اول حضورش در سری آ به ترتیب ۱۹، ۱۱ و ۲۲ گل به ثمر رساند. اما پس از آن افت کرد و دچار مصدومیت‌های متوالی شد. با این وجود، این بازیکن آرژانتینی ۱۱۳ گل برای یوونتوس به ثمر رسانده که ۱۳ گل‌اش در این فصل است.

 

امسال دیبالا پس از ورود به آخرین سال حضورش، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد. این بازیکن آرژانتینی، خواهان زیادی دارد و پیدا کردن یک باشگاه جدید برای او دشوار نخواهد بود.

یکی از این باشگاه‌ها آرسنال است. توپچی‌ها درحال یک بازسازی بزرگ، تحت هدایت میکل آرتتا و به دنبال یک مهاجم گلزن اثبات شده هستند. در پنجره زمستانی، آنها پیر امریک اوبامیانگ را از دست دادند. همچنین قرار است الکساندر لاکازت و انکتیا هم که در تابستان قراردادشان به پایان می‌رسد این تیم را ترک کنند.

 

باشگاه تاتنهام هم به دنبال یک پنجره تابستانی بسیار مهم است، زیرا آنتونیو کونته تلاش می‌کند تا آنها را برای رسیدن به چهار تیم برتر به رقابت بازگرداند. با نامشخص بودن آینده هری کین، آنها باید قبل از شروع فصل بعد، یک مهاجم دیگر را به جمع خود اضافه کنند. بنابراین آن‌ها در نظردارند که دیبالا را به عنوان یک هدف مهم جذب کنند.

 

در همین حال، منچسترسیتی ممکن است شاهد جدایی گابریل ژسوس در تابستان باشد. همچنین سیتیزن‌ها به دنبال جایگزینی برای سرخیو آگوئرو هستند که تابستان گذشته به بارسلونا پیوست. انتقال ارلینگ هالند به شدت مطرح شده است، اما بازیکنی مانند دیبالا می‌تواند در ترکیب پپ گواردیولا مناسب باشد و هیچ هزینه‌ای برای منچسترسیتی درپی نخواهد داشت.

 

با داغ شدن رقابت برای جذب این بازیکن ۲۸ ساله آرژانتینی، مطمئنا جالب خواهد بود که ببینیم او در فصل آینده به کجا می‌رود. با این شرایط، انتقال به لیگ جزیره برای دیبالا یک احتمال جدی به نظر می‌رسد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳