به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۴۲۹۰
تعداد بازدید: ۴۵۱
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
مدافع تیم استقلال که نیم فصل دوم سرباز شد و به پادگان رفت در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

به گزارش میدان، یکی از خبرهای پر سر و صدای فوتبال ایران در سال گذشته مشمول شدن سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم استقلال بود. این دو بازیکن که با وعده مدیران باشگاه تصور می‌کردند می‌توانند خدمت سربازی‌شان را به تعویق بیاندازند اقدامی برای رفتن به پادگان نکردند اما وقتی سازمان نظام وظیفه رسما اعلام کرد که آنها سرباز هستند راهی پادگان شدند.

هر دو بازیکن سهمیه ملوان انزلی شده و به این تیم رفتند ولی هنوز برای این تیم بازی نکرده‌اند. در این بین، مرادمند در حال تکمیل پرونده کفالت خود است تا از این طریق بتواند معافیت بگیرد. مدافع سابق استقلال پیش از اعزام نیز درخواست کفالت داده بود ولی چون به نتیجه نرسید زودتر اقدام به رفتن به سربازی کرد.

مرادمند تصور می‌کرد چون در لیست ریجستر تیم ملی بوده و تنها 28 سال سن دارد می‌تواند طبق قانون تا 30 سالگی سربازی‌اش را به تعویق بیاندازد ولی چون در اردوهای پایانی تیم ملی دعوت نشده بود درخواست او مورد پذیرش قرار نگرفت. 

مرادمند طی روزهای گذشته اقدامات لازم برای گرفتن معافیت کفالت سربازی را انجام داده است تا در صورتی که موفق به این کار شود به استقلال بازگردد. مرادمند با توجه به سن و سالی که دارد در صورت گرفتن معافیت سربازی می‌تواند تا چند سال دیگر در استقلال بازی کند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰