به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۴۲۸۴
تعداد بازدید: ۵۳۶
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
در شرایطی که نفس های تیم تراکتور در انتهای جدول به شماره افتاده است نتیجه بازی امروز دو تیم تراکتور و مس می تواند تکلیف تیم تبریزی را تا حدودی مشخص می کند.

به گزارش میدان، تیم تراکتوراز ابتدای فصل با شرایطی سخت و همچون بچه ای سرراهی که هیچکس آن را نمی خواست لیگ را شروع کرد. کم کم شرایط تغییر کرد و تراکتورهای برای ادامه کار امیدوار شدند ولی با وجود همه تلاش ها توفیقی حاصل نشد و با گذشت بیست و سه هفته از رقابت های لیگ برتر این تیم یکی از گزینه های سقوط است

تیم تراکتور  با 17 امتیاز در رده سیزدهم گرفته و با تیم قعر نشین 4  امتیاز فاصله دارد. به نظر می رسد با توجه به شرایط جدول بازی امروز تراکتور مقابل مس یکی از آخرین فرصت های این تیم است و اگر آنها نتوانند از این پیروزی خانگی که با حضور تماشاگران برگزار می شود استفاده کنند شاید دیگر شانسی برای بقا نداشته باشند. چرا که از این پس بازی های این تیم سخت تر می شود و بجز یک بازی که باید مقابل تیم پرسپولیس برگزار کند دیگر دیدارها تقریبا با تیم های پایین جدول و دو بازی با تیم های فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان است که رقبای اصلی تراکتور محسوب می شوند.

از این رو شاگردان ساغلام اگر می خواهند وضعیت در جدول از این بدتر نشود باید از این بازی خانگی امتیاز بگیرند.هر چند که کار راحتی نیست و این مربی در این بازی مهم سعید واسعی و اکبر ایمانی دو تن از تاثیر گذار ترین بازیکنان خود را در اختیار ندارد و شرایط سختی را در این بازی سپری خواهد کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۴