به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۴۲۶۸
تعداد بازدید: ۱۱۰۴
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
دروازه‌بان سابق استقلال و پرسپولیس به احتمال فراوان پست معاونت در این باشگاه می‌گیرد.

به گزارش میدان، چند وقتی است که محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال و پرسپولیس کنار رضا درویش مدیرعامل این باشگاه حضور دارد و به او کمک می‌کند؛ آنهم در شرایطی که حکمی ندارد و فقط به عنوان دوست مشغول کمک کردن به رضا درویش است.


البته ذکر این نکته ضروری است که رضا درویش و خود محمدی دنبال این هستند تا از این بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در پستی که توانایی اجرایی در آن داشته باشد استفاده بکنند. به خاطر همین گمانه زنی‌هایی درباره حکم و پست آینده محمدی در پرسپولیس صورت گرفته است.


برخی شنیده‌ها حاکی از آن بود که محمدی جایگزین معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس خواهد شد اما با توجه به این که محمدی سابقه چنین مسئولیتی ندارد و این مسئله منتفی است. ظاهراً قرار است محمدی در پست معاونت ورزشی پرسپولیس یا مشاوره با رضا درویش فعالیت کند.


مسئله دیگر این است که محمدی در حال حاضر سرپرست و مدیر تیم فوتبال امید ایران است و اگر قرار باشد به صورت رسمی در پرسپولیس حکم بگیرد باید از سمتش در تیم امید کناره‌گیری کند که شاید همین مسئله حضورش را به عنوان معاون در باشگاه پرسپولیس آنهم در مقطع فعلی کنسل کند.


هر چه هست محمدی این روز‌ها به عنوان یکی از نزدیکان رضا درویش به او و باشگاه پرسپولیس کمک می‌کند. ممکن است این کمک کردن در آینده نزدیک حالت رسمی بگیرد یا به همین منوال شرایط پیش برود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸