به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۲۶۷
تعداد بازدید: ۱۴۳۵
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
در فاصله ۷ هفته تا پایان لیگ برتر، ۴ تیم برای فرار از منطقه سقوط، در تکاپو هستند.

به گزارش میدان، امروز، اولین هفته فوتبالی لیگ برتر ایران در قرن جدید با برگزاری ۲ بازی آغاز خواهد شد. ۷ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و فقط دو تیم استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند. این درحالی است که در قعر جدول رقابت برای بقا، حساس‌تر و جذاب‌تر از کورس قهرمانی است. ۴ تیم تراکتور، نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی و شهرخودرو تیم‌هایی هستند که برای ماندن در لیگ، هفته‌های مهمی را پیش‌رو دارند.

 

شهرخودرو


تیم شهرخودرو در هفته‌های گذشته با ۲ پیروزی ۶ امتیازی مقابل نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی، برای ماندن در لیگ امیدوارتر شده و فاصله خود را با رده سیزدهم جدول به ۴ امتیاز کاهش داده است. شهرخودرو در ۱۷ هفته ابتدایی لیگ نتوانست هیچ بردی را به دست بیاورد اما با روی‌کار آمدن داوود سیدعباسی، در نیم فصل دوم دچار تحول شد. در ادامه لیگ، این تیم مشهدی برای بقا نسبت به سایر رقبا کار دشوارتری را در پیش دارد، چرا که باید به دیدار تیم‌های بالانشین جدول برود. شاگردان سیدعباسی اکنون با ۱۳ امتیاز در قعر جدول قرار دارند و با پیروزی در دیدارهای گذشته، تنها ۲ امتیاز با منطقه امن جدول فاصله دارند.

برنامه‌ی ۷ بازی آینده شهرخودرو مشهد به این شرح است:

گل‌گهر سیرجان - شهرخودرو مشهد


شهرخودرو مشهد - صنعت نفت آبادان


استقلال تهران - شهرخودرو مشهد


شهرخودرو مشهد - پیکان تهران


سپاهان اصفهان - شهرخودرو مشهد


پرسپولیس تهران - شهرخودرو مشهد


شهرخودرو مشهد - فولاد خوزستان

 

نفت مسجد سلیمان


سه شنبه، ۱۶ فروردین، نفت مسجد سلیمان، در اولین بازی خود زیرنظر رضا مهاجری، در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است. گاندوها در شرایطی پا به این میدان می‌گذارند که در ۴ هفته گذشته به پیروزی رسیده‌‌اند و به پنجمین برد پیاپی فکر می‌کند اما خوزستانی‌ها با گذشت ۲۳ هفته از لیگ برتر، فقط ۹ گل به ثمر رسانده‌اند که از این حیث بدترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. نفت مسجد سلیمان در ا‌بتدای فصل تاکنون، همانند رقیب خود یعنی شهرخودرو، سه سرمربی متفاوت داشته است‌. آن‌ها با فراز کمالوند لیگ را شروع کردند، سپس در ادامه محمود فکری جانشین وی شد و با شروع سال جدید، رضا مهاجری را روی نیمکت نفت خواهیم دید. نفت مسجد سلیمان در ادامه دیدارهای باقی مانده خود، در دو بازی پیاپی به مصاف رقبای خود می‌رود که نتیجه این دو مسابقه نقش بسیار مهمی در سرنوشت نفتی‌ها خواهد داشت. آن‌ها در هفته‌ بیست و پنجم در خانه پذیرای تراکتور خواهند بود و سپس در شیراز به مصاف فجرسپاسی می‌روند.

برنامه‌ ۷ بازی آینده نفت مسجدسلیمان به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان - نفت مسجدسلیمان


نفت مسجدسلیمان - تراکتور تبریز


فجرسپاسی شیراز - نفت مسجدسلیمان


نفت مسجدسلیمان - نساجی مازندران


گل‌گهر سیرجان - نفت مسجدسلیمان


نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان


استقلال تهران - نفت مسجدسلیمان

 

فجرسپاسی


بعد از برکناری علی‌اصغر کلانتری و سرمربیگری موقت مهرزاد معدنچی، مجتبی سرآسیایی، مامور بقای این تیم ریشه‌دار شیرازی در لیگ برتر شد. آمدن سرآسیایی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی در تیم فجرسپاسی تاثیرگذار باشد. این تیم در نقل و انتقالات چندان فعال نبود و مدیران و مربیان این تیم بیشتر به دنبال جذب بازیکنانی بودند که مشمول خدمت سربازی شده‌اند.


یکشنبه، ۱۴ فروردین، فجرسپاسی و آلومینیوم به میزبانی فجر در مشهد به مصاف هم می‌روند تا ورزشگاه امام رضا (ع) در کمتر از یک هفته از سه بازی میزبانی کرده باشد. در این بازی، هر دو تیم از سرمربیان جدیدشان رونمایی خواهند کرد. مجتبی سرآسیایی برای اولین بار هدایت فجرسپاسی را برعهده خواهد داشت و همچنین رویارویی مهدی رحمتی، سرمربی جدید آلومینیوم با فجری که نامش را در فوتبال ایران روی زبان‌ها انداخته از نکته جالب این بازی خواهد بود. آخرین برد فجر به ۱۸ هفته پیش در هفته پنجم لیگ برمی‌گردد. فجرسپاسی در حال حاضر با کسب ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و در ۷ بازی پایانی فصل، ۴ بار میزبان خواهند بود و در دو بازی سرنوشت ساز به مصاف نفت مسجد سلیمان و تراکتور خواهند رفت.

برنامه‌ ۷ بازی آینده فجرسپاسی شیراز:

فجرسپاسی شیراز - آلومینیوم اراک


مس رفسنجان - فجرسپاسی شیراز


فجرسپاسی شیراز - نفت مسجدسلیمان


هوادار تهران - فجرسپاسی شیراز


فجرسپاسی شیراز - ذوب‌آهن اصفهان


تراکتور تبریز - فجرسپاسی شیراز


فجرسپاسی شیراز - پرسپولیس تهران

 

تراکتور

 

تراکتور در ۱۳ هفته گذشته رنگ برد را ندیده است و همین امر باعث شده فقط ۳ امتیاز تا منطقه سقوط فاصله داشته باشند. برای تیمی که زمانی مدعی قهرمانی در لیگ برتر بود، این موضوع یعنی یک فاجعه به تمام معنا.
علاوه بر این تراکتور یکی از تیم‌هایی است که وابستگی زیادی به هواداران خود دارد و در زمان غیبت هواداران، ضربه زیادی خورده است.

 

مدیران تراکتور سعی کردند که با آوردن ساغلام، شوک جدیدی به تیم وارد کنند اما اینطور نشد و جانشین سولدو نتوانست شرایط را تغییر بدهد و این تیم در ۴ بازی گذشته تحت هدایت مربی ترک جدید خود، فقط ۲ امتیاز به دست آورده‌ است.

 

در ۷ دیدار باقیمانده از لیگ، تراکتور رقبای سرسختی را در مقابل دارد. درست است قرمزها نسبت به سه تیم دیگر امتیاز بیشتری دارند اما اگر آن‌ها به همین سیر نزولی ادامه دهند چه بسا در هفته‌های آتی در منطقه‌ قرمز جدول جای گرفته و مسافر لیگ یک شوند.

برنامه‌ ۷ بازی آینده تراکتور تبریز به شرح زیر است:

تراکتور تبریز - مس رفسنجان


نفت مسجدسلیمان - تراکتور تبریز


تراکتور اصفهان - هوادار تهران


ذوب‌آهن اصفهان - تراکتور تبریز


تراکتور تبریز - پرسپولیس تهران


تراکتور تبریز - فجرسپاسی شیراز


نساجی مازندران - تراکتور تبریز

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸