به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۴۲۶۵
تعداد بازدید: ۶۸۱
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
۸ هفته تا پایان سری آ باقی مانده و چهار تیم برای قهرمانی به رقابت میپردازند.

به گزارش میدان، در شرایطی که در روزهای اخیر دنیای فوتبال تحت تاثیر دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، حذف تیم ملی ایتالیا و مراسم قرعه‌کشی جام جهانی بود، از امروز ، رقابت‌های جذاب ۴ تیم برای قهرمانی در سری آ آغاز خواهد شد.

 

آث میلان


از فصل ۱۳-۲۰۱۲ که ماسیمیلیانو آلگری هدایت میلان را برعهده داشت تا فصل گذشته یعنی ۲۱-۲۰۲۰، این تیم نتوانسته بود رتبه‌ بهتر از چهارم را به دست بیاورد. در این چند سال، مدیران میلان، مربیان بسیار زیادی را به امید اینکه شرایط بهبود یابد، برکنار و جایگزین کردند. از جمله این مربیان می‌توان به کلارنس سیدورف، فیلیپو اینزاگی، سینیشا میهایلوویچ، وینچنزو مونتلا، جنارو گتوزو و در آخر مارکو جیامپائولو اشاره کرد.


تا اینکه در سال ۲۰۱۹ استفانو پیولی، هدایت روسونری را برعهده گرفت و توانست فشارهای رسانه‌ای را تحمل کند. او در سال بعد از حضورش توانست میلان را به رتبه دوم لیگ برساند و اعتماد مدیران را جلب کند. حالا میلان در این فصل نه تنها مدعی اصلی سری آ است، بلکه هواداران این تیم به حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا در سال بعد هم امیدوار هستند.


روسونری هم اکنون با ۶۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول ایستاده و در هفته‌‌های باقی مانده، باید به ترتیب به مصاف بولونیا، تورینو، جنوا، لاتسیو، فیورنتینا، هلاس ورونا، آتالانتا و ساسولو برود.

 

ناپولی


لوچانو اسپالتی که از ابتدای فصل هدایت ناپولی را برعهده گرفته است، این تیم را به خوبی رو به جلو سوق می‌دهد. ناپولی نه پیش از حضور دیگو مارادونا و نه پس از او، هیچ‌گاه قهرمان سری آ نشد و هر دو اسکودتوی خود را با مارادونا به دست آورده است. آن‌ها آخرین بار ۳۲ سال پیش در فصل ۹۰-۱۹۸۹ فاتح سری آ شده بودند.


ببرهای جنوب، با امیدواری به لغزش میلان صدرنشین، در هفته‌های آینده باید به مصاف آتالانتا، فیورنتینا، رم، امپولی، ساسولو، تورینو، جنووا و اسپتزیا برود. رقیبانی که نیمی از آن‌ها در نیمه دوم جدول دست و پا می‌زنند و نیم دیگرشان در جنگ کسب سهمیه لیگ اروپا، به راحتی امتیاز نخواهند داد.

 

اینترمیلان


فصل گذشته اینتر با هدایت آنتونیو کونته، به سلطه ۹ ساله یوونتوس در فوتبال ایتالیا پایان داد و تاج و تخت را از بانوی پیر تحویل گرفت. درحالی که اینتر نتایج خوبی را کسب می‌کرد اما مدیران چینی این تیم در فصل نقل و انتقالات در اقداماتی عجیب، تغییراتی را در کادرفنی و بازیکنان به وجود آوردند. نراتزوری از هفته هفدهم تا بیست و پنجم صدرنشین لیگ بود اما در این فصل شاگردان سیمونه اینزاگی هرگز نتوانستند به عنوان یک مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شوند. اینتر بهترین خط دفاعی و دومین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارد و درصورت پیروزی مقابل بلونیا در دیدار معوقه هفته بیستم، به ۳ امتیازی صدر جدول خواهد رسید.


آنها در ادامه فصل باید به ترتیب مقابل یوونتوس، هلاس ورونا، اسپتزیا، رم، بلونیا، اودینزه، امپولی، کالیاری و سامپدوریا به میدان برود. به جز دیدار مقابل رم و یوونتوس، افعی‌ها شانس زیادی در پیروزی در سایر بازی‌ها خواهد داشت و همانند ناپولی، امیدوار به لغزش میلان است.

 

یوونتوس


تیم یوونتوس با آلگری در هفته‌های ابتدایی لیگ، دور از انتظار ظاهر شدند و حتی تا رده هجدهم هم پایین آمدند. با این همه اما شرایط بهتر شد به طوری که آخرین باخت یوونتوس در سری‌ آ به ۱۶ هفته قبل مقابل آتالانتا برمی‌گردد. این تیم اکنون با ۵۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و شرایط به گونه‌ای دنبال می‌شود که گورخرها نه تنها امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند، بلکه گوشه چشمی به قهرمانی در سری آ دارند. بانوی پیر پس از دیدار یکشنبه مقابل اینتر به ترتیب مقابل کالیاری، بولونیا، ساسولو، ونتزیا، جنووا، لاتسیو و فیورنتینا به میدان خواهد رفت.

 

۳ تیم مدعی سری آ یعنی میلان، اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا حضور دارند. این اتفاق باعث می‌شود که ناپولی نسبت به سایر رقبا تا ادامه فصل استراحت بیشتری داشته باشد. ۸ هفته تا پایان سری آ باقی مانده است و تیم‌های آث میلان، اینترمیلان، ناپولی و یوونتوس مدعیان فتح اسکودتو هستند. این درشرایطی است که این رقابت در چند سال گذشته بی سابقه بوده است. قهرمان سری آ در این فصل جذاب، ۲۲ می(۱ خرداد) جام را بالای سر خواهد برد و باید دید اسکودتو سهم کدام تیم خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶