به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۴۲۶۳
تعداد بازدید: ۱۱۶۹
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
در نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنان زیادی، رئال‌مادرید را ترک خواهند کرد.

به گزارش میدان، رئال‌مادرید درهای خروج را به روی یک سوم تیمش باز کرده است. بازار نقل و انتقالات تابستانی، شاهد جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان رئال‌مادرید خواهد بود، زیرا کهکشانی‌ها برای اینکه فضا را برای جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند باز کنند باید تعدادی از بازیکنان خود را از لیست خارج کنند.

 

باخت چهار بر صفر مقابل بارسلونا، باعث نگرانی این باشگاه به خصوص برای تعدادی از بازیکنانی شد که اکثر آنها جزو بالاترین دستمزدها هستند و اصلا در برنامه های کارلو آنجلوتی، سرمربی این تیم به حساب نمی‌آیند.

 

قبل از ورود بازیکنان جدید، رئال‌مادرید باید چند بازیکن را از لیست تیم خارج کنند. زیرا کارلو آنجلوتی در حال حاضر تیمی متشکل از ۲۵ بازیکن دارد، بنابراین جایی برای حتی یک بازیکن دیگر در تیم اصلی وجود ندارد.

 

گرت بیل، ایسکو و مارسلو، سه بازیکنی هستند که قراردادشان در ۱ ژوئن به پایان می‌رسد و قطعا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سانتیاگو برنابئو را ترک خواهند کرد. به طور کلی، این امر باعث صرفه جویی ۶۰ میلیون یورویی برای باشگاه خواهد شد. تقریبا تمام این پول صرف پرداخت کیلیان امباپه خواهد شد که گفته می‌شود دستمزد او ۵۰ میلیون یورو است.

 

علاوه بر این سه نفر، چهار بازیکن دیگر هم هستند که رئال‌مادرید سعی می‌کند از شر آنها خلاص شود. اصلی ترین و مهم ترین آن ادن هازارد، ملی پوش بلژیکی است که در کنار گرت بیل، بالاترین دستمزد را در تیم دارد.

 

همچنین رئال‌مادرید امیدوار است که لوکا یوویچ تیم جدیدی پیدا کند، زیرا این بازیکن جایی در تفکرات آنجلوتی و ترکیب تیم ندارد. این درشریطی است که این مهاجم صربستانی در آلمان و ایتالیا شهرت خوبی دارد. با این حال، برای مادرید غیرممکن است که از جدایی هازارد یا یوویچ سود ببرد.

 

مادرید برای سومین سال متوالی به دنبال فروش ماریانو دیاز است. در دو پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخیر، باشگاه تلاش کرد تا او را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستد، اما این مهاجم حاضر به جدایی نشد. آنها امسال سعی خواهند کرد تیم جدیدی برای او پیدا کنند، اما ترجیح می‌دهند او را به صورت دائمی بفروشند.

 

آنچلوتی به خسوس وایخو، بازیکن ۲۵ ساله رئال اعتمادی ندارد و مادریدی‌ها می‌خواهند برای تقویت این پست، روی یک مدافع میانی جدید سرمایه گذاری کنند.

 

مارکو آسنسیو و دنی سبایوس، دو بازیکن دیگری هستند که ممکن است جدا شوند. قرارداد آنها در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و تاکنون خبری از تمدید با این دو بازیکن نیست. آسنسیو در این فصل در ۱۸ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده و نقش مهمی برای تیمش ایفا کرده است. در حالی که به سبایوس بازی نرسیده و فقط ۵ بازی برای تیمش انجام داده است.

 

در صورتی که باشگاه نخواهد با این بازیکنان تمدید کند، باید سعی کند در تابستان امسال آنها را به فروش برساند، تا در سال آینده آنها را به صورت آزاد و رایگان از دست ندهد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰