به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۴۲۵۴
تعداد بازدید: ۶۱۱
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
باید دید درخشش اخیر دختران هندبالیست در مسابقات و مدعی شدن‌شان، این شانس را برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد که در لیست رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی قرار بگیرند؟

به گزارش میدان، روز یازدهم دی ماه بود که ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک تشکیل جلسه داد تا در مورد رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو تصمیم‌گیری شود.


در این نشست درحالیکه رشته‌های فعال در ورزش کشورمان به به سه دسته رشته‌های کسب قطعی مدال، شانس مدال و عدم کسب مدال تقسیم شده بودند، حضور ۲۶ رشته دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه‌برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش‌های صعودی، کبدی، اسکیت، تیراندازی باکمان، فوتبال، هندبال، شنا-شیرجه-واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، شطرنج، بازی‌های الکترونیک، سپک تاکرا و تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی قطعی شد.


بعد از موفقیت‌های اخیر تیم هندبال بانوان حالا این مسئله مطرح است که آیا این تیم هم در کنار تیم مردان در جمع رشته‌های اعزامی به هانگژو قرار خواهد گرفت؟ حمید سجادی به تازگی در پاسخ به سوال گفته است: «اینگونه تصمیمات در ستاد بازی‌های آسیایی گرفته می‌شود و ما به نظر ستاد بازی‌ها احترام می‌گذاریم.»


او تصمیم‌گیری در مورد اعزام دختران هندبالیست را به ستاد بازی‌های آسیایی موکول کرده و باید دید آیا آن‌ها تیم دیگری را به لیست اعزامی به هانگژو اضافه خواهند کرد؟ این در حالی است که در چند وقت اخیر و بر سر ورزش بانوان و حتی تماشاگران زن، حواشی زیادی به راه افتاده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵