به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۲۵۱
تعداد بازدید: ۵۵۴
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل لبنان به پیروزی رسید.

به گزارش میدان، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز به مصاف لبنان رفت که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید. این دیدار در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد برگزار شد.

 

تیم ملی در شرایطی که ۳ بازی به پایان مرحله مقدماتی باقی مانده بود صعودش را به جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی کرد. اما تیم ملی ایران با شکست در دیدار هفته گذشته مقابل کره‌جنوبی صدر جدول را از دست داد. ایران با پیروزی در بازی امروز به دنبال این است که کره جنوبی مقابل امارات ببازد تا دوباره صدرنشین شود.

 

دراگان اسکوچیچ، پس از قبول شکست مقابل کره‌جنوبی مورد هجمه شدیدی واقع شد و ادامه همکاری با او در جام‌جهانی مورد تردید قرار گرفت، به خاطر همین موضوع، این مربی بسیار مصمم به پیروزی در مسابقه امروز مقابل تیم ملی لبنان بود.

تیم ملی کشورمان در شرایطی پا به این میدان گذاشت که در یک اتفاق بی‌سابقه، هیچ بازیکنی از استقلال و پرسپولیس در ترکیب اولیه تیم ملی حضور نداشتند.

 

در دقیقه ۳۵، حسین کنعانی زادگان با یک پاس توی عمق و دیدنی، سردار آزمون را در موقعیت تک به تک قرار داد که مهاجم تیم ملی از این فرصت نهایت استفاده را کرد و با یک بغل پا دروازه لبنان را باز کرد. آزمون با این گل، با عبور از جواد نکونام، با ۴۰ گل زده به سومین گلزن برتر تیم ملی تبدیل شد.

نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و شاگردان دراگان اسکوچیچ با همین یک گل به رختکن رفتند و نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

 

در نیمه دوم، تیم ملی با همان ترکیب نیمه اول پا به میدان گذاشت و تغییری صورت نگرفت.

در دقیقه ۵۵، علیرضا جهانبخش در موقعیت خوبی قرار داشت که شوت او با واکنش دروازه‌بان لبنان دفع شد.

در دقیقه ۷۲، باز هم حسین کنعانی برای دومین بار با یک پاس فوق‌العاده دیدنی و بلند ۷۰ متری از زمین خودی، علیرضا جهانبخش را در شرایط خوبی قرار داد تا او با شوت آرام و فنی، گل دوم ایران را به ثمر برساند.

 

در ادامه، ایران نبض بازی را به دست گرفت و به دروازه لبنان فشار آورد اما این دیدار با همان دو گل به پایان رسید.

تیم ملی ایران با این برد ۲۵ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول بازگشت. البته باید منتظر نتیجه دیدار کره جنوبی و امارات ماند تا ببینیم وضعیت جدول این گروه به چه شکل خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰