به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۴۲۴۸
تعداد بازدید: ۷۶۵
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
رسانه‌ها از تعلیق دو مربی زن به خاطر انتشار ویدئویی از اجرای جامپینگ فیتنس زنان در ماهشهر خبر داده‌اند، خبری که هنوز اداره کل ورزش و جوانان استان واکنش رسمی به آن نشان نداده است.

به گزارش میدان، در روز‌های اخیر ویدئویی از اجرای جامپینگ فیتنس زنان در ماهشهر در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود برای این ورزشکاران دردسرساز شده است.
در خبر‌ها آمده است که در پی انتشار این ویدئو، با دستور حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، کارت مربیگری آسیه دنیاری و آمنه کعبی تعلیق شده است. بنی‌تمیم که قهرمان پیشین کشتی فرنگی ایران بوده و در سال‌های گذشته در سمت دبیری، نایب‌رئیسی و همچنین سرپرستی فدراسیون کشتی فعالیت داشته، هنوز واکنش رسمی به این خبر نداشته است.
این خبر درحالی رسانه‌ای شده که سیدحمید سجادی وزیر ورزش امروز (نهم فروردین) به استان خوزستان سفر کرده و قطعا جلساتی در رابطه با برنامه‌های ورزشی با حمید بنی‌تمیم خواهد داشت.
بنی‌تمیم یکی از مدیران وزارت ورزش است که در سال‌های اخیر در حوزه مدیریتی کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته و بعد از یک دوره حضور در وزارت ورزش، حالا در استان خوزستان مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان این استان را برعهده دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱