به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۴۲۴۷
تعداد بازدید: ۵۵۴
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
هواداران عراقی با هجوم به صفحات رسمی فدراسیون کره جنوبی، درخواست جالبی از آن‌ها داشته‌اند.

به گزارش میدان، در روزهای گذشته، صفحات رسمی فدراسیون فوتبال کره جنوبی در شبکه‌های اجتماعی، شاهد هجوم هواداران عراقی، پیش از آخرین دیدار مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.

تیم ملی کره جنوبی، از مدت‌ها پیش، جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به دست آورده بود و هفته گذشته با پیروزی مقابل تیم ملی ایران، صدرنشین گروه مقدماتی شد.

 

با اینکه خود کره‌ای ها به دنبال پیروزی مقابل امارات و حفظ صدرنشینی و به دست آوردن سید دو جام جهانی هستند، هواداران عراقی هم از تیم ملی کره درخواست جالبی کرده‌اند.

 

این درخواست هواداران عراقی به اتفاق جالبی که در سال ۱۹۹۳ رخ داد، برمی‌گردد. معجزه دوحه نامی است که هواداران کره جنوبی به بازی تیم‌های ملی ژاپن و عراق در تاریخ ۲۸ اکتبر ۱۹۹۳ که در قالب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ انجام شد، داده‌اند. در پی نتیجه این دیدار که در دوحه، پایتخت قطر برگزار شد، کره جنوبی به جام جهانی فوتبال راه یافت و ژاپن از راهیابی به جام جهانی بازماند.

 

جعفر سلمان، بازیکن تیم ملی عراق، در دقیقه ۹۰، گل تساوی تیمش را مقابل ژاپن به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان برسد. اکنون هواداران عراقی، از کره‌ای ها می‌خواهند که هدیه گرانبهایی که جعفر سلمان به آن‌ها داده بود را پس بدهد.

یک هوادار دیگر درباره خبر آماده سازی تیم کره در دبی اظهار داشت: عراق و کره جنوبی جدایی‌ناپذیر و برادر هستند. ما منتظر زیباترین هدیه از طرف شما هستیم.

 

تیم ملی عراق در حالی که منتظر شکست یا تساوی امارات مقابل کره جنوبی است، باید مقابل تیم ملی سوریه پیروز شود تا بتواند در پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف استرالیا برود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷