به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۴۲۳۸
تعداد بازدید: ۸۲۴
دوشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
گزارش‌های مطبوعاتی نشان می‌دهد که چندین باشگاه برای جذب ستاره بارسلونا وارد رقابت شده‌اند.

به گزارش میدان، تیم فوتبال بارسلونا تابستان گذشته ممفیس دپای را پس از پایان قراردادش با تیم لیون به صورت آزاد به خدمت گرفت. شروع او در این تیم عالی بود اما به مرور دچار کاهش سطح کیفی شد که شاید مصدومیت‌های متوالی یکی از دلایل آن باشد.

 

ممفیس دیپای در دوران حضورش در بارسلونا در اکثر بازی‌ها به عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شود. او پس از بازگشت از مصدومیت اخیر خود، به دلیل عملکرد فوق‌العاده دیگر مهاجمان، یعنی امریک اوبامیانگ، فران تورس و آداما ترائوره، نیمکت نشین شده است.

 

روزنامه کاتالان در گزارشی اشاره کرد که بارسلونا از حرفه‌ای بودن دیپای و گل‌هایی که برای تیم به ثمر رسانده بود، قدردانی می‌کند و ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، همچنان او را بازیکن مهمی در تیم می‌داند اما با این حال ژاوی هنوز موضع خود را برای ماندن مهاجم خود یا جدایی او از تیم مشخص نکرده است.

 

با این وجود، بارسلونا در تابستان در صورت وجود فرصت، دروازه جدایی دیپای را نخواهد بست و این باشگاه آماده مذاکره با سایر باشگاه‌ها خواهد بود. علاوه بر این دپای همچنین در حال بررسی جدایی از بارسلوناست، زیرا او می‌خواهد با تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کند و دوست ندارد نیمکت نشین تیم باشگاهی‌‌اش باشد. اگرچه لوئیس فن خال، سرمربی هلند او را برای بازی‌های دوستانه به تیم ملی فراخواند اما ستاره هلندی معتقد است که نیمکت نشینی بیش از حد ممکن است حضور او در جام جهانی را به خطر بیندازد.

 

قرارداد ممفیس دیپای با بارسلونا در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. باشگاه تاتنهام در جذب دپای پیشتاز است و در صدر لیست باشگاه‌هایی است که می‌خواهند او را به خدمت بگیرند. مهاجم بارسلونا، همچنین از اینترمیلان، آث میلان و المپیک لیون(تیم سابق او) هم پیشنهاد دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸