به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۲۳۶
تعداد بازدید: ۴۷۶
يکشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
مسئولان باشگاه استقلال از سرمربی و بازیکنان تیم‌شان خواستند وارد جنگ روانی حریف خود نشوند.

به گزارش میدان، با وجود اینکه لیگ برتر فوتبال به دلیل بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تعطیل است اما باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تعطیل نیستند و وارد دعوای همیشگی بیانیه‌نویسی شده‌اند.


یک روز یحیی گل‌محمدی از ناداوری دربی ۹۸ انتقاد می‌کند و روز بعد باشگاه استقلال از کمیته انضباطی خواهان محرومیت سرمربی پرسپولیس می‌شود. بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها آنقدر ادامه پیدا کرده که حتی پیشکسوتان دو باشگاه هم علیه هم صحبت می‌کنند.


با اظهارات گل‌محمدی و برخی بازیکنان پرسپولیس، قرار بود فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال نیز پاسخ متقابل و تندی بدهند اما مسئولان از آن‌ها خواسته‌اند وارد جنگ روانی رقیب سنتی خود نشوند. مدیران این باشگاه تاکید کرده‌اند استقلال در آستانه قهرمانی قرار دارد و جنگ روانی حریف برای برهم زدن تمرکز تیم است.


مسئولان استقلال در صحبت‌های‌شان از مجیدی و بازیکنان خواسته‌اند پس از قهرمانی پاسخ پرسپولیسی‌ها را بدهند و در حال حاضر فقط به بازی‌های حساس پیش رو فکر کنند.


استقلال که با ۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می‌رود و سپس آماده بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴