به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۴۲۱۷
تعداد بازدید: ۶۳۵
يکشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
درست در روز‌هایی که انتقاد بوکسی‌ها علیه استکی شدت گرفت، فایتر ایرانی خبر از همکاری مجددش با سرمربی تیم ملی بوکس داده است.

به گزارش میدان، درحالیکه به نظر می‌رسید کسب اولین مدال جهانی بوکس بتواند این رشته را بالاتر از جایی که هست، بکشد اما بعد از برگزاری انتخابات که به شکست روح‌الله حسینی و ابقای دوباره حسین ثوری منجر شد، رفته رفته حواشی عجیب و غریبی دامن این رشته را گرفت که می‌توانست یکی از موفق‌ترین‌ها در سال ۱۴۰۰ محسوب شود اما اتهاماتی از سوی برخی اهالی بوکس علیه آن مدال تاریخی و خریدن مدال و در ادامه علیه سرمربی تیم ملی بوکس مطرح شد.


ریشه اختلافات هم ظاهرا به حمایت اولیه استکی از حسینی در انتخابات برمی‌گشت که سپس بار دیگر سمت ثوری بازگشت و برخی این موضوع را دلیل موفقیت دوباره حسین ثوری در انتخابات دی ماه می‌دانند. در ادامه انتقادات از استکی شدت گرفت و عده‌ای از ستاره‌های این رشته روی این نقطه دست گذاشتند که استکی سابقه چندانی در بوکس ندارد و یک مربی بدنساز بوده است.


درست در اوج این هجمه سنگین علیه استکی، امیر علی‌اکبری خبر از شروع دوباره‌اش با این مربی را داد. او چند روز یک بار از خودش و استکی و تمرینات‌شان در فضای مجازی عکس منتشر می‌کند. همکاری این فایتر با استکی زمانی قطع شد که او به سرمربیگری تیم ملی بوکس رسید و عنوان شد به خاطر مشغله کاری نمی‌تواند دیگر با امیر علی‌اکبری همکاری کند.


شاید یکی از دیگر از دلائل بازگشت علی‌اکبری به استکی، نتایج ضعیفی باشد که در فایت‌های اخیرش کسب کرده و او حالا بار دیگر می‌خواهد تمرینات بوکسش را زیر نظر استکی دنبال کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۶