به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۲۰۹
تعداد بازدید: ۸۰۸
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
درحالیکه به نظر می‌رسید بعد از آن حاشیه‌های بزرگ، بوکس روز‌های آرامی را سپری می‌کند ادعا‌های قبلی این بار از سوی چند ستاره دوباره تکرار شد.

به گزارش میدان، چندی پیش بود که ادعای یک ایرانی که خودش را عضو آیبا و فدراسیون بوکس کشور آذربایجان معرفی کرده بود و البته فدراسیون با استعلام از فدراسیون جهانی و فدراسیون آذربایجان ادعای او را در مورد عضویتش در این دو نهاد رد کرد، بوکس ایران را دچار حاشیه‌های عجیبی کرد.


این فرد که فرشید رستمی نام داشت گفته بود ایران برای دریافت تاریخی‌ترین مدال خود در جهانی اخیر، به آیبا پول داده که قرعه‌های راحتی نصیبش شود و انتقادات شدیدی از سرمربی تیم ملی بوکس ایران داشت. در ادامه نیز دو سه تن از اهالی بوکس علیه استکی مصاحبه کردند.


آن‌ها مدعی بودند که استکی مربی بدنساز است و نباید در این جایگاه قرار می‎گرفت. همچنین مسائلی در مورد اتفاقاتی که در انتخابات اخیر فدراسیون بوکس رخ داد و استکی قرار بود به روح‌الله حسینی رای دهد و در شب مجمع نظرش تغییر کرد و بار دیگر به حمایت از حسین ثوری پرداخت؛ در رسانه‌ها بازتاب داشت. فدراسیون بوکس در این باره بیانیه صادر کرد و اعلام شد که از فردی که این اتهامات را به بوکس ایران وارد کرده، شکایت خواهد شد.


اوضاع به نظر آرام می‌رسید که در آخرین روز‌های سال، احسان روزبهانی، سید ابراهیم موسوی و فروتن گل آرا از بزرگان این رشته بار دیگر اتهامات و شائبه‌های قبلی را تکرار کردند. احسان روزبهانی در این باره گفته است: «اینجا بوکس است. یا باید خیلی خوب باشی که کسی نتواند حقت را بخورد یا باید پول بدهید مدال بگیرید. در قزاقستان این‌ها را دیدم. می‌دانستم تیم ما اول می‌شود و شد. سال بعد فهمیدم به آذربایجان می‌بازیم و باختیم و آن‌ها با کوبا رفتند فینال. بوکس مافیا است و فقط و فقط پول است. آقایان تازه یادشان افتاده که خرج کنند و مدال بگیرند. ما چرا در ایران لیگ بوکس نداریم؟ نه تورنمنتی داریم و نه چیزی؟ فقط مسابقات درون اردویی. یک بوکسور مگر می‌شود هر روز با یک بوکسور دیگر تمرین کند و مسابقه بدهد؟ هیچ چیزی سر جایش نیست و فقط به دروغ می‌گویند همه چیز خوب است.»


روزبهانی ادعا‌های فرشید رستمی را تایید کرده و می‌گوید: «باید پول بدهید و بخرید! غیر از یک سری بوکسور‌های خوب این ثابت شده هست که باید برای کسب مدال هزینه کنید. غیر از این نیست در بوکس. به همین دلیل امتیاز‌ها را برداشتند. در المپیک چرا من باختم؟ بچه‌های ما می‌برند، اما دست‌شان بالا نمی‌رود. هیچ کشوری اندازه بچه‌های ما تمرین نمی‌کند. تو را به خدا آقایان وزارت ورزش، آقایان کمیته این قدر ما را سنگ قلاب نکنید و به داد این بوکس برسید... آقایان پول و سکه می‌گیرند قبل از مجمع و فردا از ترس شان پس می‌دهند آیا این تخلف نیست؟ سند و مدرکش هم موجود است. خود آقای استکی مخالف ثوری بود. در مجمع ۴ سال پیش دعوا بود و من و احدی ثوری را آوردیم و همه این‌ها دشمن‌هایش بودند... اصلا استکی مربی بدنساز بوده نه بوکسور. کجای دنیا مربی بدنساز می‌شود سرمربی تیم ملی بوکس؟»


سید ابراهیم موسوی قهرمان سابق بوکس هم معتقد است که بوکس ایران دارد مضحکه سایر کشور‌ها می‌شود: «شده‌ایم زنگ تفریح. آقای استکی فقط نمایش انجام می‌دهد.» این‌ها صحبت‌هایی است که چندی قبل هم مطرح شد، اما با واکنش فدراسیون و البته انتخاب سخنگو برای فدراسیون قائله خوابید، که البته حالا مشخصا برای کوتاه مدت حاشیه‌ها جمع شد.


باید دید وزیر ورزش که خودش ورزشی است و احاطه خوبی به زوایای مختلف ورزش قهرمانی دارد، آیا به این مسائل ورود خواهد کرد؟

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
یکی نیست به احسان روزبهانی بگه تا چپ وراست میرفتی المپیک این حرفا نبود حالا صدا در اومده !!؟ پیر شدی میخوای با شانتاژ امتیاز و مقام بگیری نمیشه داداش
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶