به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۹
۴۲۰۴
تعداد بازدید: ۴۷۲
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: استقلال به راحتی قهرمان می‌شود و تنها یک چیز می‌تواند جلوی این قهرمانی را بگیرد.

پرویز برومند در گفت‌وگو با میدان، درباره فاصله 6 امتیازی استقلال با پرسپولیس پس از تساوی یک - یک در دربی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، گفت: ابتدا باید سال جدید را به مردم ایران تبریک بگویم و امیدوارم همه سلامت در کنار خانواده‌های‌شان باشند. استقلال در دربی بازی خوبی انجام داد و اگر بازیکنان دقت می‌کردند می‌توانستند در همان 30 دقیقه اول به گل برسند.

 

او ادامه داد: وقتی استقلال گل خورد، فرهاد مجیدی سیستم بازی تیمش را تغییر داد و خوشبختانه به گل مساوی رسیدند. این فاصله 6 امتیازی که اشاره کردید حاشیه امنیت خوبی برای استقلال شد. من گفتم این تیم به راحتی قهرمان می‌شود و فکر نکنم تیمی بتواند جلوی استقلال را بگیرد، مگر اینکه غرور باعث از دست رفتن قهرمانی شود. غرور و حاشیه خیلی مهم است که استقلال دچار آن نشود. 

 

دروازه‌بان اسبق استقلال در رابطه با انتقادهایی که از این تیم می‌کرد، گفت: من دوست ندارم بی جهت از تیم محبوبم تعریف یا انتقاد کنم. استقلال در این چند بازی فوق‌العاده بازی کرد و نتیجه‌اش این فاصله 6 امتیاز شد. قبل از آن در مقطعی واقعا از دیدن بازی‌هایش خسته می‌شدم. اگر انتقادی وجود دارد باید مطرح کرد و نباید به خاطر تعصب چشم روی حقایق ببندیم.

 

برومند در خصوص بازی‌های تیم ملی در جام جهانی گفت: بازی با کره‌جنوبی خیلی مهم است هر چند که فکر می‌کنم هر چقدر که کار سختی داشته باشیم تیم ملی در آنجا بهتر بازی کند و بتواند نتیجه بگیرد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۳