به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۲۰۳
تعداد بازدید: ۶۸۱
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
مهاجم بارسلونا، در تقابل با رئال‌مادرید همیشه موفق به گلزنی شده است.

به گزارش میدان، در چارچوب هفته بیست و نهم لالیگا تیم بارسلونا موفق شد در سانتیاگو برنابئو با چهار گل رئال‌مادرید را در هم بکوبد. پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی آبی‌اناری‌ها پس از به ثمر رساندن دو گل در این دیدار  موفق شد به یک دستاورد بی نظیر دست یابد.

 

اوبامیانگ اولین بازیکنی است که در اولین حضور خود در الکلاسیکو در تمام رقابت‌ها در قرن بیست و یکم به طور مستقیم روی سه گل نقش داشت (دو گل و یک پاس گل).

 

این بازیکن، یک آمار بی‌نظیر دیگر هم در کارنامه خود برجای گذاشت. او در ۶ دیدار اخیر خود مقابل رئال‌مادرید موفق به گلزنی شده و توانسته ۸ گل به ثمر برساند. او اولین بازیکنی است که در ۶ بازی متوالی مقابل رئال‌مادرید در تمام رقابت‌ها در قرن بیست و یکم گل زده است. بیشتر گل‌های اوبامیانگ به کهکشانی‌ها با پیراهن دورتموند به ثبت رسیده است. او در لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در چهار دیدار رفت و برگشت مقابل رئال ۵ گل به ثمر رساند. در آرسنال هم در یک تورنمنت بین المللی یک‌ بار دروازه این تیم را باز کرده است. ششمین بازی اوبامیانگ مقابل رئال هم با گلزنی وی همراه بود و او در سانتیاگو برنابئو، با دو گل در شب درخشش تیمش نقش مهمی داشت.

 

رئال‌مادرید با ۶۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا قرار دارد و ۱۰ امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب خود، یعنی سویا، با ۵۶ امتیاز بالاتر است. این در حالی است که بارسلونا با ۵۴ امتیاز در رده سوم لالیگا قرار دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵