به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۱۹۳
تعداد بازدید: ۵۸۸
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
پس از تساوی در دربی، هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس انتقاداتی علیه گل‌محمدی داشتند.

به گزارش میدان، دربی ۹۸ پایتخت که با حواشی بسیار زیادی همراه بود با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. تیم پرسپولیس تا دقیقه ۸۱ از استقلال جلو بود تا اینکه فرهاد مجیدی با تعویض طلایی خود، رودی ژستد را وارد میدان کرد. دو دقیقه حضور در میدان کافی بود که این مهاجم بنینی دروازه سرخپوشان را باز کند. ژستد پیش از این در ۱۷ بازی برای آبی‌پوشان فقط ۲ گل به ثمر رسانده بود و کارشناسان و هواداران نقدهای متعددی به او وارد می‌کردند.

 

اما حاشیه اصلی و مهم بازی به ثانیه‌هایی قبل از گل استقلال برمی‌گردد. جایی که با اعتراض فراوان یحیی گل‌محمدی همراه بود. درحالیکه سعید آقایی به دلیل مصدومیت با برانکارد از زمین مسابقه خارج شده بود، گل‌محمدی، بلافاصله سیدجلال حسینی را آماده جایگزینی وی کرده بود اما به اعتقاد سرمربی سرخپوشان، درحالیکه تمام شرایط برای تعویض مهیا بود، سید مهدی سیدعلی دستور به انجام این تعویض نداد که همین امر خشم وی را به همراه داشت که منجر به اخراج او شد.

 

خارج از حواشی داوری و جدا از اینکه اقدام داور دیدار در این صحنه درست بود یا نه، پس از بازی، تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس از عملکرد فنی گل‌محمدی اعلام نارضایتی کردند. آن‌ها اعتقاد داشتند که سرمربی پرسپولیس برای حفظ نتیجه، باید زودتر اقدام به تعویض می‌کرد. ضعفی که پرسپولیس در دربی‌های اخیر هم از آ‌ن‌جا ضربه خورده بود.

 

تیم پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی در دربی‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۸ به شکل تقریبا یکسانی، در شرایطی که از رقیب سنتی خود پیش بود در دقایق پایانی با دریافت گل، برد را با تساوی عوض کردند. به همین دلیل هواداران پرسپولیس، ناراضی از این هستند که سرمربیشان از اتفاقات تلخ گذشته درس نمی‌گیرد.

 

در دربی ۹۳ در جام حذفی، در شرایطی که پرسپولیس دو بر یک جلو بود و می‌توانست به مرحله بعدی صعود کند در دقیقه ۹۳ گل تساوی را دریافت کرد و سرانجام سرخپوشان در ضربات پنالتی مغلوب شدند. همچنین دربی ۹۴، در شرایطی که وحید امیری در دقیقه ۶۶ پرسپولیس را دو بر یک جلو انداخته بود، گل‌محمدی تا دقایق پایانی هیچ تعویض تدافعی برای حفظ نتیجه انجام نداد تا اینکه به شکل دربی قبل مهدی قایدی، بازی را به تساوی بکشاند. روز پنجشنبه همین اتفاق در دربی دوباره تکرار شد تا هواداران پرسپولیس به جوش بیایند و اعتراض کنند که چرا بعد از جلو افتادن، به خاطر انجام ندادن تعویض های تدافعی، برد را از دست می‌دهند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵