به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۳۸۰۰
تعداد بازدید: ۸۷۷
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
به نظر می‌رسد عمر برنامه اینترنتی ۱۱ خیلی زیاد نباشد.

به گزارش میدان، در ماه‌های اخیر و با انجام تبلیغات گسترده‌ صحبت از برنامه‌ای به میان آمد که قرار بود با حضور چند پیشکسوت به نوعی جای خالی برنامه ۹۰ را پر کند. برنامه ۱۱ با که با اجرا و حضور خداداد عزیزی، علی کریمی، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و اشپیتیم آرفی شروع شد فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد به طوری که آرفی در ادامه از این برنامه خارج شد و حضور جباری و تیموریان هم خیلی کمرنگ‌تر از قبل شده بود.



این برنامه با استفاده از جای خالی برنامه ۹۰ و برای رقابت با برنامه فوتبال برتر ساخته شد اما این طور که شنیده می‌شود نتوانسته به اقبال خوبی در بین مخاطبان خود برسد و فروش این برنامه، آن چیزی نبوده که مدنظر سرمایه‌گذاران و تهیه کننده آن قرار داشت.



حالا اما شنیده می‌شود با اتفاقاتی که رخ داده شاید عمر این برنامه دیگر خیلی زیاد نباشد. تنش‌هایی که بین ساترا و مسئولان این برنامه به وجود آمده و همچنین عدم استقبال مناسب از این برنامه شاید باعث شود تا برنامه ۱۱ خیلی زودتر از حد تصور به اتمام برسد.

 

شکست این پروژه که اولین برنامه ورزشی در پلتفرم‌های پخش فیلم به حساب می‌آید شاید باعث شود تا دیگر برنامه‌ای با محوریت ورزش ساخته نشود!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰