به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۷۹۰
تعداد بازدید: ۴۴۵
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
باوجودی که در اخبار نام یکی از کشتی‌گیران مازندرانی به عنوان عامل حاشیه‌های روز پایانی مسابقات قهرمانی کشور مطرح شد، اما این قهرمان محروم نخواهد شد.

به گزارش میدان، اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی آزاد، مسابقات قهرمانی کشور بود که ماه گذشته در گرگان به انجام رسید و قبل از مسابقه نیز گفته شده بود که نفرات برتر این رقابت‌ها در اواخر فروردین عازم پیکار‌های قهرمانی آسیا در مغولستان خواهند شد.

درحالیکه دو روز نخست رقابت‌ها بدون حاشیه خاصی دنبال شده بود، عصر روز پایانی رقابت‌ها حاشیه‌های زیادی داشت. بعد از آنکه مبارزه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم بین امیرحسین فیروزپور و احمد بذری به خاطر مسائل داوری به جنجال کشیده شد، جو سالن به کل متشنج شده و در پایان نیز کار به استفاده نیروی انتظامی از گاز فلفل برای آرام کردن فضا و متفرق کردن جمعیت کشیده شد.


در آن وقت اینطور عنوان شد که کشتی‌گیر سنگین وزن مازندران که در فینال ۱۲۵ کیلوگرم مغلوب یدالله محبی از کرمانشاه شده بود، یکی از عوامل درگیری و ایجاد حاشیه‌ها بوده که نیروی انتظامی قصد بازداشتش را داشت و با وساطت اهالی کشتی این موضوع منتفی شد.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی نیز به این موضوع ورود کرد، اما اینطور که پیداست محرومیتی برای این کشتی‌گیر در نظر گرفته نمی‌شود چراکه او به اشتباه عامل حاشیه تشخیص داده شده است.


هرچند بررسی داوری کشتی فیروزپور و بذری در فدراسیون کشتی با حضور ۸ داور، با نظر موافق ۵ داور و مخالف ۳ داور، به انجام رسید و رای داوران مسابقه قهرمان کشوری که دست فیروزپور را بالا برده بودند، تایید شد؛ اما همچنان ابهاماتی در خصوص اشتباه تیم داوری در این مسابقه وجود دارد و نظرات در این خصوص متفاوت است. ظاهرا بعد از این کشتی، برادران، پدران و اقوام برخی از کشتی‎گیران که در سالن و در جایگاه تماشاگران حضور داشتند، در اعتراض به داوری کشتی فینال ۹۲ کیلوگرم حاشیه‌هایی را به وجود آوردند که کشتی‌گیر سنگین وزن مازندران بی آنکه نقشی در این ماجرا داشته باشد، به اشتباه عامل درگیری شناخته شد.


به این ترتیب این کشتی‌گیر با محرومیتی مواجه نخواهد شد و با توجه به فینالیست شدنش در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، سهمیه حضور در مرحله سوم که جام تختی است را به دست آورده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۸