به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۹
۳۷۳۰
تعداد بازدید: ۷۷۵
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا در شرایطی مدعی شده که اکثر اعضای کاروان ۳۵ نفره ایران ویزا دریافت کرده‌اند که نام دو کشتی‌گیر اصلی تیم ملی نیز در بین نام‌هایی است که برای آن‌ها ویزا صادر نشده است.

به گزارش میدان، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، سفر تیم ملی آزاد به آمریکا لغو شد. فدراسیون کشتی درحالی تصمیم به لغو این مسابقه گرفت که برای ۶ تن از اعضای ایران ویزا صادر نشده بود.


در مورد علیرضا دبیر بعد از حاشیه‌هایی که پیرامون او و اظهارات ضدآمریکایی‌اش ایجاد شد، طبیعی بود که ویزا صادر نشود، اما در کنار نام او، نام‌های عجیبی هم دیده شد. کامران قاسم‌پور قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان که در اسلو جی‌دن کاکس آمریکایی را شکست داد، مجید داستان مدعی وزن ۶۱ کیلوگرم، محمد مصلایی‌پور داور S۱ کشتی ایران که در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز قضاوت کرد، احسان امینی قهرمان سابق تیم ملی و مربی فعلی به همراه حجت کریمی سرپرست تیم ملی.


ندادن ویزا به دو کشتی‌گیر اتفاق عجیبی بود که در خصوص سفر تگزاس پیش آمد و اگر حتی فدراسیون کشتی تصمیم به برگزاری این مسابقه می‌گرفت، در دو وزن شکست را بدون برگزاری مبارزه پذیرا شده بود. ریچ بندر که بیش از دو دهه است در کنار کشتی آمریکا حضور دارد و اکنون مدیر اجرایی فدراسیون کشتی این کشور است، در این رابطه اعلام کرده که ما از فدراسیون کشتی ایران خواستیم در تصمیمش تجدیدنظر کند، چون از لیست ۳۵ نفره آنها، برای اکثریت نفرات ویزا صادر شده بود.


البته او نگفته که در بین ۶ نفری که برای‌شان ویزا صادر نشده، نام دو کشتی‌گیری دیده می‌شود که برای آن‌ها جایگزینی نبود.البته آمریکایی‌ها ظاهرا آمادگی لازم برای لغو سفر تیم ملی ایران را داشتند، چراکه بلافاصله بعد از نامه فدراسیون کشتی ایران، اعلام کردند که تیمی منتخب از ستارگان کشتی جهان را جایگزین ایران خواهند کرد.
به هر شکل اسپانسر این مسابقه سرمایه‌گذاری زیادی برای این مسابقه کرده و بلیت‌های زیادی به فروش رفته بود و حالا لیستی که قرار بود ۲۳ بهمن مقابل کشتی‌گیران ایرانی در تگزاس روی تشک بروند، حالا مسابقه در بالپارک را با ستارگان کشتی جهان دنبال خواهند کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۳