به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۶۳۴
تعداد بازدید: ۱۰۶۰
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
به تازگی یکی از قهرمانان سابق آسیا روایت جالبی از انتخابات فدراسیون بوکس داشته و اینکه چطور اعضای مجمع از روح‌الله حسینی به حسین ثوری رسیده‌اند.

به گزارش میدان، روز ۱۸ دی ماه انتخابات فدراسیون بوکس در شرایطی برگزار شد که روح‌الله حسینی و حسین ثوری برای رسیدن به ریاست این فدراسیون رقابت نزدیکی با هم داشتند.


مجمع بوکس البته با دادن ۲۶ رای به ثوری، ترجیح داد که او دومین دوره ۴ ساله ریاستش را در این فدراسیون شروع کند. حسینی هم ۱۶ رای به دست آورد، درحالیکه پیش‌بینی پیش از مجمع، آرای بیشتری برای او بود.


بیژن باتمانی که یک مدال طلا و دو نقره بوکس آسیا را در کارنامه دارد، که از انتخاب ثوری ناراحت است، به موضوع عجیبی در شب انتخابات اشاره کرده است: «استکی آدمی است که خانواده بوکس به خوبی او را می‌شناسند. او قول داده بود که با حسینی باشد اما شب انتخابات به همه گفت به ثوری رای بدهند. البته شاید تقصیری هم ندارد، چون اگر یک رئیس کار بلد و بوکسی در فدراسیون باشد این افراد دیگر جایی در بوکس نخواهند داشت. استکی در کل دوران بوکس خود چند مسابقه خارجی هم نداشته است... ثوری در فدراسیون بوکس کاره‌ای نیست. من خودم شنیدم که یکی از مربیان تیم ملی گفت اگر بخواهم ثوری را ظرف ۲۴ ساعت از ریاست بر می‌دارم.»


با حضور ثوری در فدراسیون بوکس، سرمربیگری تیم ملی و کلیه مسئولیت‌های فنی به علیرضا استکی سپرده شد.
پیش از او احدی و مظاهری هدایت تیم ملی را برعهده داشتند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴