به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۶۲۷
تعداد بازدید: ۵۵۱
جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
اینطور که شنیده می‌شود حالا دیگر مقام سیاسی که قبلا صحبت از احتمال حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک مطرح بود، از گزینه‌ها خارج شده است.

به گزارش میدان، پیش از این روز هفدهم اسفند ماه به عنوان موعد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام شده است، اما اکنون باتوجه به اینکه از مدتی قبل زمزمه تعویق انتخابات مطرح شده بود، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تشکیل جلسه داد و با استناد به تبصره مهمی در اساسنامه، موضوع احتمال تعویق انتخابات را رسما استارت زد.
البته که هیات اجرایی قطعا به وجود این تبصره آگاهی داشت، اما زودتر از این به موضوع نپرداخت تا همین بحث بتواند انتخابات را به تعویق بیندازد.


تبصره ۲ ماده ۶ اساسنامه، همان نکته‌ای است که به واسطه آن قرار است انتخابات به تعویق بیافتد. در این تبصره آمده که آیین‌نامه انتخابات باید به تصویب کمیته ملی المپیک و مجمع عمومی برسد، که این اتفاق رخ نداده و طبیعتا انجامش، برگزاری انتخابات را به چند ماه آینده موکول خواهد کرد.


اما موضوع مهمی که اکنون قابل توجه است، منتفی شدن موضوع حضور یک مقام سیاسی در انتخابات کمیته ملی المپیک است. ضمن اینکه در کنار گزینه هایی، چون مهدی علی‌نژاد، کیومرث هاشمی که نام‌شان از همان ابتدا در این خصوص مطرح بود، بار دیگر ورود وزیر ورزش به انتخابات هم با تعویق احتمالی، موضوعیت پیدا می‌کند.


طبیعتا اگر انتخابات به تعویق بیافتد، وزیر فرصت بیشتری برای ارزیابی مسئله و البته مهیا کردن شرایط حضور موفقش در انتخابات کمیته ملی المپیک خواهد داشت. طی ماه‌های گذشته عنوان شد که حمید سجادی به حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک تمایل دارد، اما ابتدا صالحی‌امیری و سپس خود وزیر، به صورت دیرهنگام این موضوع را رد کردند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵