به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۳۵۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۹۷
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
حضور مدیرعامل جدید پرسپولیس در تمرین دیروز این تیم و صحبت‌هایی که انجام داده حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش میدان، روز گذشته رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس برای اولین بار در محل تمرین تیمش حاضر شد تا علاوه بر دیدار با اعضای این تیم، دقایقی هم برای سرخ‌پوشان صحبت کند.

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس نسبت به بدقولی‌هایی که در چند ماه اخیر به آن‌ها شده بسیار گله‌مند بودند و در صحبتی که با مدیرعامل این باشگاه داشتند از این اتفاقات و اینکه تا اینجای لیگ فقط ۲۰ درصد پول گرفته‌اند صحبت کردند.

درویش روز گذشته و در دیداری که با بازیکنان پرسپولیس داشت به آن‌ها وعده داد که بخشی از قرارداد آن‌ها را به حساب‌شان واریز خواهد کرد اما استقلالی‌ها از این موضوع خبردار نشوند!

این درخواست عجیب با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد و تعجب خیلی‌ها را در پی داشت که پول گرفتن پرسپولیسی‌ها چه ارتباطی با استقلالی‌ها می‌تواند داشته باشد که نباید از این موضوع مطلع شوند.

در این باره موضوعی عجیب شنیده می‌شود که شاید بی‌ارتباط با درخواست رضا درویش از اعضای تیم پرسپولیس نبوده باشد.

گفته می‌شود منبعی که قرار است پول از آنجا تهیه شود عبدالرضا موسوی مالک هواپیمایی زاگرس و عضو اسبق هیات مدیره استقلال است که دست بر قضا پرواز اخیر پرسپولیس به اصفهان برای بازی با ذوب‌آهن هم توسط او و به وسیله شرکت هواپیمایی‌اش صورت گرفته است!

موسوی البته در زمانی که در استقلال حضور داشت مبلغی را به عنوان قرض به این باشگاه داده بود که البته بعدا مشخص شد این پول با جریمه روزانه برای دیرکرد در بازپرداخت آن همراه بوده که اتفاقا حواشی زیادی را هم به وجود آورد. ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بود که رسانه‌ها از این موضوع عجیب پرده برداشتند که موسوی عضو سابق هیات مدیره استقلال در ازای پرداخت وام قرض‌الحسنه هفت میلیارد تومانی به این باشگاه، روزانه ۵۰ میلیون تومان جریمه دیرکرد دریافت خواهد کرد!

حالا باید دید پولی که قرار است درویش به اعضای این تیم بپردازد از منبعی به نام موسوی بوده یا نه و اینکه آیا برای دادن چنین پولی قرار است جریمه برای دیرکرد برای پرسپولیس در نظر گرفته شود؟!

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سرخناک
0
0
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
این شایعه س؟ یا واقعیت داره؟
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸