به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۳۵۳۹
تعداد بازدید: ۶۶۷
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
باشگاه استقلال با رویکردی تازه از دیرکرد و جریمه در پرونده خارجی اجتناب می‌کند.

به گزارش میدان، یکی از جدی‌ترین معضلاتی که باشگاه‌های داخلی به ویژه استقلال و پرسپولیس سال‌ها با آن دست و پنجه نرم کرده اند، شکایات، مطالبات و جریمه‌هایی است که پرونده خارجی‌ها به آن‌ها اعمال می‌کنند و از این حیث هیچ گاه مدیریت درستی صورت نگرفته است.

 

حالا مصطفی آجورلو از ابتدای امر با رویکردی تازه تصمیم گرفته تا ابتدا به مطالبات خارجی‌هایی بپردازد که شکایات‌شان به فیفا رسیده و با دیرکرد در پرداخت جریمه‌های آنچنانی شامل حال استقلال می‌شود.

 

البته باید اشاره داشت بدبینی‌هایی که طی سال‌های اخیر درباره وکلای بین المللی به وجود آمده باشگاه استقلال از استخدام وکیل بین المللی اجتناب کرد و با استناد به قوانین و لوایح کار خود را در پرونده‌های بین المللی پیش برد که تا به امروز نیز این روش اثر بخش بوده است.

 

کاهش مطالبات دیاباته و تسویه حساب

 

از میان این پرونده‌های بین المللی که نقش مهمی را در سرنوشت باشگاه‌ها بازی می‌کنند، می‌توان به مطالبات شیخ دیاباته اشاره کرد که پس از دلایلی که استقلال ارائه کرد از ۵۳۷ هزار دلار به ۱۸۱ هزار دلار کاهش پیدا کرد و تسویه شد تا آبی‌ها از خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در امان بمانند. لازم به ذکر است وکیل این بازیکن اذعان داشته که مبلغ واریز شده به حساب دیاباته نشسته، بنابراین پرونده بسته شده است.

 

خارجی‌های استقلال پولدار شدند

 

استقلالی‌ها همچنین مطالبات بازیکنان (یامگا، ژستد) و مربی خارجی خود را پرداخت کرده‌اند تا انباشته شدن این مطالبات موجب بروز مشکل نشود.

 

مبلغ رضایتنامه سلمانی؛ قدم بعدی

 

استقلال به منطور به خدمت گرفتن جعفر سلمانی مبلغی را به عنوان رضایتنامه با باشگاه پورتیموننزه توافق کرد که سر رسید دو قسط آن فرارسیده بود. آبی‌ها ۸۰ هزار دلار از این مبلغ را پرداخت کرده و ۴۰ هزار دلار دیگر باقی مانده است.

 

میلیچ و دردسر‌های جاری

 

میلیچ در دوران حضور خود میان آبی پوشان بار‌ها به دلیل تعویق در پرداخت مطالباتش قهر و استقلال را تهدید با فسخ قرار داد کرد. حالا مبلغی از مطالبات مدیربرنامه‌های این بازیکن پرداخت شده است اما پرونده او به زودی زود قابل حل نخواهد بود.

 

البته مصطفی آجرلو طی سال‌های فعالیت خود به عنوان مدیر در فوتبال ایران نشان داده در رابطه با خارجی‌ها و راضی نگاه داشتن آن‌ها استعداد خوبی دارد و از این رو استقلال امیدوار است در پرونده میلیچ نیز مانند دیاباته به موفقیتی نسبی دست پیدا کند.

 

طبق قرارداد مدیر برنامه‌های میلیچ باید ۴۰ هزار دلار از استقلال دریافت می‌کرد که شامل جریمه شده بود و اگر کار به شکایت می‌کشید استقلال باید حدود ۷۰ هزار دلار به این شخص پرداخت می‌کرد، حال آنکه با پرداخت ۲۵ هزار دلار این پرونده نیز برای اسقلال بسته شده است. البته این تنها یک مرحله از دردسر‌هایی بود که استقلال با میلیچ داشت و بخش دیگر آن به مدیربرنامه‌های این بازیکن ارتباطی ندارد و شامل مطالبات خود بازیکن می‌شود. مبلغ درخواستی میلیچ ۵۵۰ هزار دلار و فرصت آبی‌ها برای ارائه دفاعیات تا امروز بوده است که حالا مدیران استقلال امید دارند تا در این پرونده نیز تخفیف ویژه‌ای بگیرند و ماجرا فیصله پدا کند.

 

استقلال و ۳ پرونده پر دردسر

 

البته خیلی از مشکلات استقلال در امور مطالبات بین المللی حل شده اما هنوز پرونده‌هایی باقی مانده که هر کدام می‌تواند آبی‌ها در صورت عدم مدیریت صحیح وارد بحران کند؛ استراماچونی، پادوانی و باشگاه کورتریک بلژیک (رضایتنامه محمد نادری). در این میان استراماچونی سرسخت‌ترین حریف استقلال در عرصه پرونده‌های بین المللی است که مبلغ آن از یک میلیون یورو تجاوز می‌کند. درباره او، اما امیدواری‌ها برای کاهش مبلغ کمتر است. در سوی دیگر پرونده پادوانی و طلب باشگاه بلژیکی در ازای انتقال محمد نادری وجود دارد که حدودا ۱۰۰ هزار دلار است و استقلال می‌تواند ساده‌تر از آن عبور کند اما نیازمند سرعت بخشیدن به روند پرداخت آن است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۴