به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۵۲۷
تعداد بازدید: ۸۱۴
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
درحالیکه از حسین رضازاده و سجاد انوشیروانی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری یاد می‌شد مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش از سپردن فدراسیون به باقری و بیرانوند خبر داد.

به گزارش میدان، بعد از آنکه حکم بازنشستگی به علی مرادی ابلاغ شد، همه منتظر معرفی سرپرست فدراسیون بودند که این اتفاق تا امروز رخ نداده بود.


در این مدت همه جا صحبت از حسین رضازاده و سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون مطرح بود. در این ارتباط گفته می‌شد یک مقام سیاسی حامی یکی از این دو نفر بوده و او را برای سرپرستی فدراسیون معرفی و حمایت کرده است.


با این وجود نه حسین رضازاده رئیس پیشین فدراسیون و قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک فعلا حکم سرپرستی می‌گیرد و نه سجاد انوشیروانی قهرمان و مربی اسبق تیم ملی.


علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش در حالیکه همه منتظر معرفی جایگزین علی مرادی هستند، در این خصوص خبر داد: «در اساسنامه پیش‌بینی شده در ایام غیبت رئیس، نایب رئیس و دبیر امورات فدراسیون را به دست خواهند گرفت. در حال حاضر مرادی استعفا داده و خداحافظی کرده است. به زودی بر اساس اساسنامه تعیین تکلیف می‌شود و وارد فاز ثبت نام انتخابات می‌شود.»


با توجه به صحبت رغبتی، اکنون محسن بیرانوند دبیر و دکتر داود باقری نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عهده‌دار امور این فدراسیون هستند و فعلا قرار نیست حکم سرپرستی نه برای حسین رضازاده و نه سجاد انوشیروانی زده شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵