به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۵۱۹
تعداد بازدید: ۸۳۹
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
فدراسیون شنا خالق پدیده‌ای جدید در دنیای ورزش حرفه‌ای است، آن‌ها می‌گویند الکساندر چیریچ با اجازه و هماهنگی ایران سرمربی تیم المپیاکوس یونان شده است!

به گزارش میدان، درحالیکه واترپلوی ایران بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش دارد، الکساندر چیریچ در اقدامی عجیب با یک تیم باشگاهی قرارداد بسته است، آنهم در حالیکه در قرارداد با فدراسیون شنای ایران است.


قرارداد مربی صربستانی با ایران تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است، او برای تعطیلات کریسمس، تهران را ترک کرده که خبر قراردادش با تیم یونانی خبرساز شده است.


کمتر اتفاق افتاده که یک سرمربی در سطح ملی با کشوری تحت قرارداد باشد و در عین حال نیز با تیم باشگاهی کشور دیگری قرارداد ببندد. مثلا آلکنوی روس، تحت قرارداد با تیم والیبال زنیت بود که با تیم ملی ایران قرارداد بست، اما شروع همکاری سرمربی روس با ایران، از زمانی بود که کارش در زنیت به پایان رسید و برای هدایت تیم ملی کشورمان به ایران آمد و تمام تمرکزش را روی این تیم گذاشت.


اما اینکه چیریچ درحالیکه مدت زیادی تا بازی‌های آسیایی باقی نمانده، با یک تیم باشگاهی قرارداد ببندد و فدراسیون شنا نیز ادعا کند که «این مربی از هدایت تیم ملی ایران کناره‌گیری نکرده و با اجازه رئیس فدراسیون با این تیم یونانی به طور موقت قرارداد بسته است و تا بازی‌های آسیایی سرمربی تیم ملی ایران است.» از عجایب فدراسیون ایران است.


محتمل آنکه چیریچ قصد ادامه همکاری با ایران را ندارد که با تیم باشگاهی جدید قرارداد بسته است، اما اینکه چرا فدراسیون چنین چیزی را عنوان نمی‌کند، جای تعجب دارد.


حتی در خبر اعلام شده از سوی باشگاه المپیاکوس، از چیریچ به عنوان «سرمربی سابق» ایران یاد شده و اگر فدراسیون شنا در این‌باره تمام ماجرا را عنوان کرده باشد، باز هم جای سوال وجود دارد که چرا سرمربی تیم ملی ایران چند ماه مانده به بازی‌های آسیایی، با تیم باشگاهی یونان قرارداد بسته است. این دو کار با هم در منافات است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵