به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۴۲۸
تعداد بازدید: ۷۱۹
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به طرح موضوع VAR در جلسه هیات‌رئیسه، خبر از اعلام فراخوان برای برای شرکت‌های واجد شرایط در آینده‌ای نزدیک داد.

به گزارش میدان، اتفاقاتی که در داوری های لیگ بیست و یکم افتاده باعث شد در اکثر نشست های خبری و مصاحبه ها مربیان و بازیکنان از نبود VAR گلایه کنند.


 
در آستانه دو بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و امارات و میزبانی از عراق در ورزشگاه آزادی، مجددا بحث استفاده از کمک داور ویدئویی مطرح شده است؛ در این‌باره گویا قرار است این‌بار مصاف ایران-عراق بدون حضور VAR برگزار شود و این مسئله به اطلاع فیف هم رسیده است.

 


با این‌حال فدراسیون فوتبال تصمیماتی را درباره ورود و استفاده از تجهیزات داوران ویدئویی گرفته است؛ حسین شریفی در حاشیه جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال توضیح داد: بحث VAR بررسی شد و به زودی فراخوان شرکت‌های واجد شرایط را منتشر خواهیم کرد؛ نکته قابل توجه درباره این مساله این است که VAR یکی از نیازهای داوری است و رییس فدراسیون فوتبال روی این مساله تاکید دارد.
 


شریفی با اعلام تغییر پروتکل‌های فیفا درباره استفاده از VAR گفت: فیفا هم تقریبا حدود 2 ماه پیش شرایط را تغییر داد و از همه کشورها در هر جای جهان که فکر می‌کنند می‌توانند کمک داور ویدئویی را توسعه بدهند درخواست کرد که اعلام کنند که تست‌ها را پاس کنند و اگر در این مدت شرکتی هم از بین شرکت‌های ایرانی بتواند چنین اتفاقی را رقم بزند مایه افتخار است و در اولویت به شمار می‌آید. درباره شرکت‌های خارجی هم در فراخوان تکلیفش مشخص می‌شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵